Reklam


























24 Temmuz 2014 Perşembe

Deliye Döndüm Deliler Gibi Siktim

Merhabalar değerli seks hikayeleri okurları.Yıl 2012 Mayıs ayı bahar yeni gelmişti ve her taraf cıvıl cıvıldı baharın gelmesiyle birlikte ben azmıştım 31 çekiyor, sex hikayeleri okuyor ve porno filmler izliyordum ama bir işe yaramıyordu! Ben 21 yaşında bekar ve esmer bir gencim biz iki kardeşiz ablam evlenip gittiği için ben evde yalnız takılıyordum babam annemden 5yıl önce boşanmıştı ve annem 170 boyunda kızıl küt saçlı elli sekiz kilo yeşil gözleri olan taş gibi bir hatundur annem 36 yaşında olmasına rağmen çıtır kızlara taş çıkartır! Mayıstan itibaren sexy annem açılıp saçılmaya başlar hele giydiği o yırtmaçlı ince etekler yok mu beni deli eder anneme olan ilgim bir gün biz alış-verişe çıkarken bir mağazaya girdik annemin üstünde beyaz dar bir gömlek ve altında her zamanki gibi siyah önden yırtmaçlı geniş bir etek vardı! Annem bacaklarını sergilemek için düğmelerini iliklemezdi ve bacakları hep gözükürdü yolda yürürken bütün erkekler annemin bacaklarına bakardı ve ben annemle bu yüzden kavga ederdim! Sanırım erkeklerin anneme bakması annemin hoşuna giderdi neyse mağazaya girdik be annem kendisine elbise bakıyordu kabinlere girip çıkıyordu sonunda annem kendisine beyaz dar ve çok ince bir etek beğendi ve bana göstermek için kabinin dışına çıktı ve üstüne giymişti ama oda neydi annemin altıda siyah danteli tanga vardı bütün erkekler anneme baka kaldı bana nasıl olmuş diye sorduğunda iğrenç olmuş dedim ve annem buna rağmen aldı!(kaltak anne!) Annem tekrar kabine girip üstüne değiştirdi ve mağazadan tam çıkacakken tezgahtarlardan biri arkadaşına ne karı be bu hatunu sabaha kadar bağırta bağırta sikebilirim dedi ben bunu duydum ama oralı olmadım ama eve doğru giderken o cümle kafamda zonkluyordu içimde fırtınalar kopuyordu ve ilk kez anneme karşı farklı duygular beslemiştim! Neyse eve gitik ve annem kanepeye oturdu bacak bacak üstüne attı ve aldığı kıyafetler bakıyordu ben hala o gencin sabaha kadar cümlesini düşünüyordum ve odama gittim! internette seks hikayeleri okudum, porno sitelerine baktım ama nedense hep anneme benzeyen kadınlar bulmaya çalıştım ve gerçekten anneme benzeyen kızıl küt saçlı bir hatunun porno filmini buldu filmde iki adam kadını hayvanlar gibi sikiyordu ve gözlerimi kapattım annemin bacaklarını yırtmacını ve mağazadaki o cümleyi düşündüm ve kendi kendim boşaldım... Aradan aylar geçmişti ve anneme olan arzum bir sarmaşık gibi bedenimi sarmıştı ben gizliden anneme bakıp 31 çekiyor, tangalarına, g-stinglerine boşalıyor, sutyenlerini kokluyordum ve artık kafama koymuştum herkesin sikmek istediği bu kadını ben sikmeliydim hemde sabaha kadar annem bana farkına varmadan frikikler veriyor,giydiği kıyafetlerle tüm mahalleli erkekleri azdırıyordu ve emindim mahalledeki bütün erkekler annemi bacaklarını ve yırtmaçlı eteklerini düşünerek 31 çekiyorlardır. Kasım ayının ortalarıydı annemle ablamlara gitmiştik ve giderken annem üzerine o beyaz ince yırtmaçlı dar eteğıi giymişti ve içine beyaz tanga giymişti ve ve gördüğümde şok oldum minibüse bindiğimizde yer yoktu biz ayaktaydık ve oturan erkekler annemin kalçalarına ve bacaklarına bakıyordu hatta biri anneme bakarak sikini sıvazlıyordu ve ben çok tahrik olmuştum penisim kazık gibi olmuştu akşam oldu eve geri döndük ve ben çok kötüydüm kanepeye oturduk annem tv izlemeye başladı ben bacaklarına dalmışım birden bana seslendi terbiyesiz nereye bakıyorsun bende hiçbir yere dedim ve annem kanepede uyuya kaldı ben bacaklarına bakıyor sikimi sıvazlıyor onu pozisyondan pozisyona sokuyordum ve anemi yatması bahanesiyle kucaklayıp yatak odasına götürdüm ve onu yatağa yatırırken muhteşem duruyordu ve tam çıkacakken mağazadaki çocuğun sabaha kadar sikerim sözü aklıma geldi ve sikim kazık gibi oldu odama gittim birkaç ip alıp geri döndüm ve kapıyı kitledim annemin yanına uzandım bacaklarını okşadım ve dudaklarını yaladım kendine geldiğinde bana öyle bir tokat attı ki beynim döndü benimde istediğim buydu hırslandım yere yatırdım ellerini arkadan bağladım ve yatağa yatırdım bacaklarından başlayıp saç teline kadar yaladım! Dudaklarını ısırıyor gögüslerini sıkıyor bir fahişe gibi davranıyordum! Eteğini beline kadar çıkardım tangasını çıkardım ve amını yalamaya başladım dört yıldır sikilmediği için yanıyordu ve ben cenneteydim o bana bağırıyor hakaretler ediyor tekme atıyordu ve bu beni azdırıyordu ve bacaklarını omzuma aldım kazık gibi sikimi köküne kadar sapladım ateş gibiydi ben iki defa sokup çıkartıyor üstünde gezdiriyor ve tekrar sokuyordum ve o sadece ağlıyor ve artık hareketsizyatıyordu ve ben dilimi ağzına sokuyor kalçalarını okşuyor,kulak memelerini emiyordum ve onu aynen bir köpek gibi sikiyordum ve içine öyle bir boşaldımki kızgın betonda eriyen kar gibiydim ve sikimi amından çıkarmadım yarım saat öyle kaldıktan sonra mağazadaki çocuğun sabaha kadar sikebilirim cümlesi kulaklarımda çınladı ve oruspunun saçından tutup diz üstü çökertim ve ağzına vermek istedim reddetti ben zorladım ve köküne kadar ağzına soktum dudakları bir amın yanları gibi sikimi sarıyordu ve o yaladıkça beynimde şimşekler çakıyordu ayağa kaldırdım yüz üstü yatağa yatırdım ve arkasına geçtim sikimi ıslatıp göt deliğine zorlamaya başladım ve baya uğraşıktan sonra yavaş yavaş girmeye başladı... Daracıktı! ben soktukça o bağırıyor yalvarıyor ve yatağı bir kedi gibi tırmalıyordu ve ben köküne kadar girmiştim ve kenetlenmiştim sürekli pompalıyordum ve içine bir yanardağ gibi patladım ve ellerini açtım yatağa uzandım yanıma yatırdım bana ağlayarak neden yaptın dedi bende giydiğin eteklerden mileti bilerek azdırmandan ve evdeki frikiklerinden dolayı dedim. Ağlayarak kalkıp gitmek istedi bende saçından tutum dur daha sabaha kadar seni sikeceğim ve ben ne zaman istersem o zaman gidersin dedim yanıma uzandı yüzünü kapattı ve ağlamaya başladı ve aradan aylar geçti ben hala onu fahişeler gibi sikiyorum!Yeni sex hikayeleri pek yakında:)

Yengemle Tatil Keyfi:)

Merhabalar değerli sex hikayeleri okurları, Bu hikaye Edirne'da başımdan geçmiştir. Ben 1,80 boylarında, mavi gözlü, kumral, çok hafif göbekli on altı yaşında bir gencim. Çikolata tenli yengem yani Kuzenimin karısı 1,65 boylarında, çikolata tenli, çok tatlı suratı olan, otuz dört yaşında ve balık eti kıvamında, çikolata tenli bir bombadır. Kuzenimle yaklaşık on yedi senedir evliler. Masturbasyona başladığım yıllarda onunla ilgili fantaziler kurar, kendimi tatmin ederdim. Nedense hep benden olgun kadınlara ilgi duymuşumdur. Geçen yaz gene çok azdığım vakitlerdi, sürekli tuvalete gidiyor 31 çekiyordum. Daha önce milli olmuştum, ancak çikolata tenli yengem başkaydı. Yazın her hafta sonu yazlığa gideriz, çikolata tenli yengem ve kuzenim çalıştığı için, hemen hemen her hafta sonu ben de onlarla giderim. Gene böyle bir vakitte gece evlerine gittim. Kuzenim üstünü giyinmişti, benim geldiğimi görünce arabaya çantaları indirdi ve yengen de birazdan hazır olur diyerek diğer çantaları da benim almamı söyledi. O ana kadar aklımda hiçbir kötü düşünce yoktu. Taaki çikolata tenli yengemi o dar elbisenin içinde görene kadar!!!! Saçları da düz bir şekilde beline kadar uzanıyordu. O şekilde karşıma çıkınca bir anda çok şaşırdım, benim ufaklık ta bu durumdan bayağı hoşlanmış olacak ki, kalkmaya başladı ve birkaç saniye içinde devasa bir boyuta ulaştı. çikolata tenli yengem bunu farketti, gene de bana sarıldı ve hoşgeldin diyerek çantaları elime tutuşturdu. Tam arabaya bineceğimiz sırada kuzenime şirketinden bir telefon geldi ve bize bilgisayarlarda bir problem olduğunu söyledi, ben de tamam o zaman ben eve gideyim dedim. Kuzenim önemli değil, siz gidin dedi. Çikolata tenli yengem de tamam dedi ve arabaya bindik. Yaklaşık 3,5 saatlik bir yolumuz olduğundan konuşacak birçok konumuz vardı. Yola ilk çıktığımızda çikolata tenli yengem bana kız arkadaşımın olup olmadığını sordu, ben de hayır yok dedim, o da hadi canım olur mu öyle şey dedi, ben de bunun üzerine derslerden zaman bulamadığımı falan söyledim. Yola çıktığımızdan beri yaklaşık 1,5 saat geçmişti ve konu dönüp dolaşıp üstü kapalı bir şekilde cinselliğe geliyordu. Ben çok utangaç bir insan değilim, ancak çikolata tenli yengem karşısında bu konuyla ilgili konuşamıyordum. Bacaklarına ince baklava dilimli çoraplarından giymişti ve altındaki eteği çok da uzun değildi ve ince sivri topuklu ayakkabısıyla çok hoş bir bacak sergiliyordu. Benim sürekli ona baktığımı anlamış olacak birşey mi oldu diye sordu ve ben aniden irkildim! Yüzüm kızarmıştı, ancak o bana bakarak güldü ve bunda utanacak birşey yok, bacaklarıma baktığını biliyorum dedi. Aslında erkeklerin dikkatini çekmek ve onların hoşlarına gitmek beni mutlu ediyor dedi. Ben daha da çok utanmış ve bir okadar da suskunlaşmıştım. Yolumuz pek fazla kalmamıştı. Sonunda yazlığa varabilmiştik. Yazlıkta teyzemler bizi karşıladı ve yatakları hazırladılar. Yazlığımız 3 katlıydı ve çikolata tenli yengem teyzemlerin odasında en üst katta kalıyordu. Bu arada teyzem kocasından ayrı yaşıyor. Neyse ben de orta kattaki kendi odama geçtim. Her yazın başında masaüstü bilgisayarımı yazlığa götürürüm. Evde genelde babamın laptop'u oluyor, onu kullanıyorum. çikolata tenli yengemin bu halinden dolayı çok etkilenmiştim ve hemen odama girip kapıyı kilitledim. Kulağıma kulaklıklarımı takarak porno filmi izlemeyebaşladım. Tam patlayacağım sırada KAPI ÇALINDI !!!, hemen toparlandım ve filmi simge durumuna küçülttüm. Gelen çikolata tenli yengemdi. Bilgisayara şöyle bir göz ucuyla baktı, hafif tebessüm ederek gitti. Gider gitmez ben de büyük bir patlama gerçekleşti. Ardından duş aldım ve yattım, sabah kalktığımda evde sadece çikolata tenli yengem ve biz vardık, teyzemler evde birşey olmadığı için arabayı da alarak pazara gitmişler. Biz de çikolata tenli yengemle kahvaltı ettik. Aradan bi 15 dakika geçti, çikolata tenli yengem üzerinde üstüne tam oturmuş siyah bir bikini giyerek yanıma geldi ve ben en üst katta güneşleneceğim, istersen gelip sen de güneşlenebilirsin. Aylardan Ağustos olduğundan çevredeki evlerde kimseler kalmamıştı, yani en üst kattan kimse bizim terasımızı görmüyordu zaten etrafı tenteliydi. Çikolata tenli yengem yere serdiği havluya yüz üstü dönerek bikinisinin arka bağını daha iyi yanabilmek için açtı ve bana biraz güneş kremisürebilirmisin dedi. Ben de tabi diyerek kremi sürmek üzere eğildim. Ancak götü okadar tatlı duruyordu ki artık dayanamıyorum. Neyse kremi sürdüm ve ben de sırtüstü yattım! Sık sık ona bakıyordum, bir anda aklımdan onu sikme fikri geçti ve sikim kalkmaya başladı. Başı diğer tarafa çevrili olduğundan nasıl olsa göremez diyerek önemsemedim, ona baktığımda ise benim kalkmış olan sikime doğru baktığını fark ettim. Önün de bayağ bi kabarıkmış dedi. Ben de artık dayanacak güç kalmamıştı ve kendi kendime utanacak ne var utanacak olsa o benden utanırdı, diyerek evet öyledir dedim. Bunun üstüne gözlerimin içine baktı ve ayağa kalkarak mayomun iplerini çözerek kalkık olan sikimi ellemeye başladı, ben ne yapıyorsun ya teyzemler gelirse dedim o da önemli değil, gelirlerse zaten denize girerler daha çok zamanımız var diyerek duduklarıma yapıştı, belliydi ki o da çok azmıştı, öpüşmüyor resmen beni sömürüyordu. Dayanamadım ve soyunmasını söyledim. Bana doğru döndü ve bana istediğini yapabilirsin dedi. Ben de herşeyi mi diye sordum, evet herşeyi diye cevap verdi. Karşımda daha yeni traşlanmış, sanki hiç sikilmemiş, özenle saklanmış, tapataze bir amcık duruyordu. Okadar güzel vücut hatları vardı ki.... Artık dayanamayarak onun amcığını adeta sömürmeye başladım. İniltilerin arasında başını kaldırıp evet çok tatlsın ve bu işi iyi biliyorsun gibi sözler söyleyerek beni deli ediyordu. Tam o sırada önümde diz çökmesini söyledim. Neden dedi ağzına vericem dedim. Önce olmaz dedi, sonra ona verdiği sözü hatırlattım ve ağzına verdim. Bana hiç sokso çekmediğini söylemişti. Ancak o kadar güzel yalıyordu ki, sanki yılların saksocusu bana saksoçekiyordu. Geliyorum dedim ve ağzına doğru patladım. Çılgınlar gibi döllerimi yalıyordu. Daha sonra yere sırtüstü uzanmasını söyledim ve belinin altına bir yastık koydum. Sikimi amına sokmuyordum, sadece değdirip çekiyordum, bu onun bana fantazileriyle çektirdiği birkaç yılın bedeliydi. Artık bağırmaya başlamış artık sok yoksa daha fazla bağrırım diyordu, ben de korkumdan bir anda çikolata tenli yengemin o tatlı amcığına kökledim. Bir anda gözleri sulandı, ama etraftakiler duymasın diye bağıramadı. Onun göğüslerini yalıyor onu adeta çıldırtıyordum. Onu bu şekilde yaklaşık olarak 10 dakika kadar acılar içerisinde siktim. Daha sonra arkasını çevirdim ve amcığına arkadan girmeye başladım. Amcığı fazla geniş olmadığından, bu pozisyonda canı daha fazla yanıyordu, ancak ağzından çıkanlar zevk iniltilerinden öteye gidemiyordu. Bir yandan da o 95a ölçülerine yakın memelerini sıkıyor, onu çıldırtıyordum. Bir anda aklıma onu göt deliğinden sikmek geldi, ancak çok bağıracağını düşünerek içeri girelim dedim, bana ne oldu dedi, ben de çok fazla güneş var dedim. İçeri girerken kalçasına birkaç kere tokat attım, bu iş hem benim, hem de onun çok hoşuna gitmiş olacak ki, eğer beni birdaha sikmezsen, seni annenlere bile söylerim dedi. Ben de ona arkasını dönmesini söyledim. Neden dedi deminki pozisyona devam edicez dedim tamam dedi. Amına girip çıkarken, bir yandan da göt deliğiyle oynuyordum ve orayı kremlemeye çalışıyordum. Bana ne yapıyorsun demesine fırsat vermeden, amından çıkarttığım o mosmor olmuş sikimi bir anda göt deliğine dayadım, sikim çok acıdığından fazla ittiremiyordum. Bir anda kızmış bir şekilde bana yüzünü döndü ve sen ne yapıyorsun öyle dedi. Seni götten sikmek istiyorum dedim ve ona sözünü tutmasını söyledim. O da sıkıla sıkıla, ama bi okadar da sevinerek sikimi ağzına aldı ve bu sikin biraz dinlenmeye ihtiyacı var diyerek yalamaya başladı. Biraz sonra çok feci bir şekilde yüzüne patladım. Ama o güne kadar hiç öyle fena patlamamıştım. Neyse arkasından bayağı bi temizlendi ve bana sende ne döl varmış neredeyse boğacaktın beni dedi ve kremi elimden alarak göt deliğini kremledi. Ardından benim sikimi taş gibi oluncaya kadar yaladı ve sikimi de kremledi. Ardından hiç beklemeden hadi sik artık, bunun da tadına bakalım. Kısmette yiğenimiz amımıza kodu, şimdi de kimsenin sikmediği götümüze koyuyor diyerek homurdandı. Arka kapısına okadar zor girdi ki sikim daha önce hiçbir kapıdan girerken bukadar zorlandığımı hatırlamıyorum! Çok fazla bağrıyordu. Bunun üzerine sırt üstü yatırdım ve belinin altına kalınca bir minder koyarak bu şekilde göt deliğine girmeye başladım. Çok bağırdığı için ellerimle göğüslerini sıkıyordum ve dudaklarımız da birleşmişti. Artık sesini çıkartamıyordu. O sırada ayak sesleri duyduk son kezöpüşüyorduk ki yukarı teyzemin kızı çıktı ve bizi o şekilde gördü!! Teyzemin kızı ile olan sex hikayemi daha sonra anlatacağım.seks hikayeleri bitmez Esen ve sex ile kalın!

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Kız KArdeşimle Yaşdığım Güzel Deneyim

Merhabalar değerli sex hikayeleri okurları. Ben Kaan 19 yaşında bir erkeğim. Annem babam ve 18 yaşındaki kız kardeşimle birlikte yaşıyorum (ne heyecan verici değil mi?). Kız kardeşim Hande, liseye giden çok güzel bir kızdır. Sürekli değişik erkek arkadaşları olur. Bunlarla ilgili benimle hep konuşurdu. O gün, yarım saat kadar çeşitli erotik hikayeler okuyup, resimlere bakmış oldukça azmıştım. Ne yazık ki kız arkadaşım da ailesiyle tatile gitmişti, yada bana öyle söylemişti. Yataktan doğrulup arka bahçedeki havuzu gören pencereden dışarı bakmaya başladım. Hande, oldukça minik bir bikini giyinmiş, havuzun başında bir şezlongda uzanıyordu. "Ne kadar güzel!" diye düşündüm "ne yazık ki o benim kız kardeşim, keşke benimde böyle bir kız arkadaşım olsaydı..." Neyse, pantolonum üzerinden iyice sertleşmeye başlayan yarağımı okşayarak "fantezi kurup mastürbasyon yapmaktan başka çare kalmadı" diye düşünerek pantolonumu ve külotumu aşağıya sıyırıp 18 cm ilk yarağımla oynamaya başladım. Sikimi avucumun içine almamla uyarılmam bir oldu. Yavaş yavaş avucumu pompalamaya başladım. Birden pencerenin önünde olduğumu ve dışarıya baktığımı hatırladım. Acaba Hande beni görmüş müydü?. Görse ne garip olurdu ki zaten o yerinde değildi. Her halde içecek bir şeyler almak için içeriye girmişti. Kız kardeşimin dönüp beni izleyebilmesi için hareketlerimi yavaşlatarak beklemeye başladım. Birden yatak odasının kapısının sessizce açıldığını duydum, Hande kapıda belirmişti. Herhalde ne yaptığımı merak etmişti. Zira bizim evde herkes bir başkasının odasına kapıyı çalmadan girmez. Pantolonum ve külotum sıyrılmış elimde kocaman sikimle kız kardeşimin karşısında öyle ayakta duruyor olmaktan dolayı utanmıştım. "ne yapıyorsun? Yoksa Elif'imi (kız arkadaşım) özledin" diye sordu. Sikimi okşamayı keserek "Evet çok özledim ve sabahtan beri şu dergilere baktım" dedim yatağın üzerindeki porno dergileri göstererek. "Utanma devam et, bende çoğu zaman aynısını yaparım" dedi. "öyleyse sen de katıl bana birlikte ve bir birimize yapalım " dedim. "Olur" diyerek bikinisinin kopçalarını çözdü. Harika biçimdeki kocaman memeleri ortaya çıkacaktı. Bikinisin üstünü elleriyle memelerini üzerinde tutuyordu. Ben dizlerime kadar inmiş pantolonumu ve külotumu sıyırarak çıkardım. Şimdi tamamen çıplak kalmıştım. Ona da bikinisin üstünü çıkarmasını söyledim. Çıkardı, hem de altıyla birlikte, gözlerim yuvalarından fırlayacakmış gibi olmuştu, nihayet dipdiri göğüslerini görmüştüm. Harika biçimli ve tam ölçüsünde memeleri, karnı ve kalçaları vardı. Bikini giydiğinden dolayı amının kılları kısa kesilmişti. Yavaşça ellerini bacak arasına doğru, vücudunu okşayarak kaydırdı, benim yatağıma doğru yürüdü ve üzerine sırtüstü uzandı. Bacaklarını iki yana iyice açarak bir eliyle klitorisini okşarken diğer eliyle de meme ucunu okşuyordu. Harika bir şeydi, sanki sikim beş santim daha uzamıştı. Tamamen konsantre olmuştum. Hayatımda ilk kez bir kızı mastürbasyon yaparken görüyordum. Fakat hoş olacağını tahmin ediyordum. "Boşalman yakın mı?" diye sordu. "evet " dedim. "o zaman yaklaş bana ve spermlerini memelerimin üzerine boşalt " dedi. Boşalmaya başladığım zaman kuduracak gibiydim. Bütün içimdekileri göğsüne, göbeğine, yüzüne ve saçlarına boşaltmıştım. Hande sperm boşalmış tenini okşamaya başlamıştı. Spermlerini tüm tenine yayışını ve kendi kendini tatmin ederek boşalmaya çalışmasını ayakta öylece izliyordum. Bu sahne beni yeniden heyecanlandırmış ve yeniden kocaman sikim sertleşmişti. İrileşmiş sikimi eline alarak iyice açılmış ağzına götürdü. Bu benim ilk oral seksimdi ve kız kardeşim tarafından yapılıyordu. Harika yapıyordu işini Bir dakika kadar sonra boşaldım. Hande bütün spermlerimi yalayıp yutmuştu. Başımı iki eliyle tutarak ağzımı amına dayadı ve "yala" dedi. Yaptım, tam iki kez boşaldı. Memelerini emdim, amını yeniden yaladım, o benim sikimi yeniden emdi, Sanki bütün bunlar beş dakikada olup bitmişti..Çok fena seks hikayeleri ile tekrar karşınızda olmak dileğiyle :)

18 Temmuz 2014 Cuma

İntikamımı Sikerek Aldım :)

Merhabalar değerli seks hikayeleri okurları benim adım Mustafa 25 yaşındayım yakışıklı sayılabilecek biriyim. Size anlatacağım hikaye iki hafta önce başımdan geçti tabi geçmişi biraz daha uzun. Bir senelik bir ilişki içerisinde olduğumu sanıyordum en başlarda pek umursamıyordum kız arkadaşımı onda fazlasıyla ilgi mevcuttu sonrasında ilgisine karşılık vermeye başladım ama ben ilgi verdikçe haliyle götü kalktı. Ne zaman görüşme talebinde bulunsam bahane buluyordu pek nadir görüşmeye başladık. Şehir dışında çalışmaya başladım epey bi görüşememiş olmamıza rağmen şehre gittiğimde bile benimle görüşmemek için bir bahane bulmuştu. Neyse gel zaman git zaman araya baya bi soğukluk girdi sevgili olarak takılmaya devam ediyoruz ama eskisi gibi değil tabi. Neyse bundan ayrıldım ama arada konuşmaya devam ediyorduk.

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Şehirdin indim Köye Bindirdim ordakilere:)) seks hikayeleri

Merhabalar değerli sex hikayeleri okurları. Hikayem ben 16 yaşında memleketim olan Afyona gittigimde gerçekleşti.Anlatacagım hikaye tamamen dogrudur.Bir gün halam ların evinde tv izliyordum.Halamın oglu ahmet abim oda terasta ders çalışmaya çıkıyorum dedi bende eniştemle oturuyordum ahmet abim telefonuma 3-4 kere çagrı attı bende terasa çıktım. Bide baktım ki ne göreyim halamların karşı komşusu nun mükemmel güzellikte ki kızı camda ahmet abimse sikini çıkarmış kıza gösterio kızda cama yapışmış camı yalıyor.Ahmet abim kızı mesaj çekti ilerideki inşaata kimseye gözükmeden 10 dk sonra gel dedi.Ben kız bizim agzımıza sıçıçak derken.Cevap tamam aşkım yazıodu ben sevinçtemn ne yapacağımı şaşırdım.ne yapacağımı şaşırdım çünkü milli olacaktım.Abimle koşa koşa inşaata gittik.İnanın . hayatımda hiç o kadar hızlı koşmadım ayaklarım kıçıma vuruyordu.Neyse biz girdik abim 3 katlı olan inşaatın en üst katına çıkmamı ve gamzeyi sikerken aşağıya inip benim de katılmamı istedi.Bende tamam dedim.Gamze geldi abim dudagından öperek içeri aldı kızı. Ben dakikaları saymaya başladım.Sonra onların şikişeceği odaya yarım saat sonra daldım ne göreyim abim daha gamzeyi yeni soyuyor kız utandı benim gitmemi istedi bende sinirlenip çektim gittim.Eve gittiğimde içimden yemin ettim o kızı öldüresiye sikicem diye.1 saat sonra abim geldi sonra 10 dk sonrada gamze.Bn sinirliydim abim noldu dayı oglu dedi ende ya abi sikemedim ona yanıom dedim. Abimde yemin etti o kızı sana siktirecem dedi.Bende yarın istanbul a dönücez dedim.Ne sikmesi elleyemem bile dedim.Oda görüşürüz dedi.Sabah oldu ve yine abim yukarıda işi ayarlamış beni çagırdı terasa gittim kız parmak işaretiyle gel diyordu yine aynı inşaata gittik. Bu sefer ikiye ikiydi arkadaşını da getirmiş gamze kızın adı leylaydı.Abimle Gamze yukarı çıktı bende Leyla ile alt katta konuşuodum kız beni sevdigini ve çok yakışıklı oldugumu(allah kahretsin)söylüyordu.Bende ben sana göre deilim dedim neden dedi.Biraz dan görürsün dedim. Nolur söyle dedi bende gamzeyi sikince beni sevmekten vazgeçicek sin dedim.Oda o zaman beni sik dedi.Bende senin baban yok ben seni sikemem ve sen çook güzelsin benseni öpmeye kıyamam dedim oda tam dudaklarıma yapıştı ki aimle Gamze geldi.Gamze nin agzı döl doluydu gitti yüzünü yıkadı ve geldi sonra ben Gamzeye senle yukarıda konuşacaklarım var dedim.Oda tamam konuşalım ama çabuk ol dedi.Bende tamam dedim.Abimle leyla aşagıda kaldı ben gamzeye birden sarıldım o dedi.Senle olmaz dedi ben neden dedim. Oda leyla seni . sevio dedi banane dedim bende seni seviyorum dedim.Bana aşkım ekegim diye sarıldı neyse ahmet bei çok kötü sikti dedi beni fazla zorlama aşkım dedi bende ben ondan beter sikicem dedim.Güldü yere yatıdım amını yalamaya başladım acayip azdı gamze sonra sonra onun o süperr tangasını çıkardım götü mükemmeldi afyonun en güzel lokumu diye bilirim. Neyse domaldı boynunu yalamaya başladım çok zevk alıyordu adeta delirdi hadi aşkım gir dedi.Bende nerden istersin dedim oda sen ne istersen yap seninim dedi.Baktım amı daha açılmamıştı sordum ahmet arkadan sikti dedim bende vay keriz dedim amına biden benim osmanı abandım.Gamze bir çıglık attı ben gemen dudaklarına yapıştım .Delirte delirte sikiyordum.Sonra domalttım bir köpek gibi beni sik diyordu bende götünü biraz yaladım ve sokmaya başladım içine iki posta attım sonra amını çevirdim bir psotada amına boşalttı.sonra dayanamadım agzına aldı bide agzına boşattım yuttu 1 aydı 31 çekmemiştim hıncını çıkardım.sonra gamzeyi giydirdim kucagımda sevişerek aşagıya indik abime bi baktımki ne göreyim benim öpmeye kıyamadıgım leylanın amını yalıyordu bende ee sikerim lan böyle işi diyerek leylanın yeni tarş edilmiş amını sikmeye başladım onuda ilk ben bozdum kızın amı kanamaya başladı sonra çok korktum ve kzı giydirdim.inşaattan önce onlar sonrada biz çıktık.ben akşam trenle döndüm.Aradan 5 ay geçti abimi aradım nasılsın die halil yarragı yedin dedi noldu dedim Gamze hamile kalmış ve aldırmış.Kız beni sorup duruyormuş.Ama bişey olmadı hatta ondan sonra abim kızın jigolosu olmuş kızın ne kadar parası varsa alıyormuş.Gamze sikilir ken birde abime halilin yerini tutamıyorsun diyormuş abim sinir oluyor. Yeni seks hikayeleri ile karşılaşmak dileğiyle:) iyi silişler hepinize değerli okurlar

13 Temmuz 2014 Pazar

Arkadaşımın Kardeşini Siktim - seks hikayeleri

Merhabalar değerli sex hikayeleri okurları, ben 19 yaşındayım ve anlatacağım olay bu sene yaşandı. Kardeşim dediğim bir arkadaşımın kardeşi beni öyle azdırıyorduki.17 yaşında sarışın mavi gözlü ne zaman görsem aklımdan sikmek geçiyordu. Neyse okulların açık olduğu bir gün bu okuldan eve geliyordu. Bende bunun yanına gittim eve beraber geliyorduk sohbet ederken evde kimsenin olmadığını abisinin yani arkadaşımın babasıyla işe gittiğini annesinin de teyzesinin yanında olduğunu söyledi. Bunu söyleyince ben heyecanlanmıştım. Eve girerken buna göz kırpmıştım. Akşam olmuştu buna mesaj attım oradan konuşuyorduk. Bu korkuyorum falan demişti. Bende annemgilden arkadaşımda kalacağım diye izin alarak onlara gitmiştim. Beraber kalacaktık. Onlara gittim sohbet ediyorduk. Ben kola hazırlamak için mutfağa gittiğimde yanımda götürdüğüm azdırıcı damlayı onun kolasına döktüm ve götürdüm. içtikten sonra konuşmaya devam ettik bir ara sıcak oldu diyerek üstünü değişmeye gitti sonra gecelik giyip geldi ama çok azdırıcı bir şeydi. sohbet sexe gelmeye başlamıştı. Bana kız arkadaşın var mı diye sordu bende var dedim. İlişkimizin nasıl gittiğini sordu bende güzel gidiyor dedim onu hiç öptün mü diye sorunca hayır öpmedim benim aklımda başka birini öpmek var dedim kim diye sordu bende gözümle vücudunu süzmeye başladım . o an yanıma gelerek eliyle ağırca sertleşen sikimi avuçladı öyle bir öpüşüyorduk ki top atsa ne oldu diye aldırmayız. Ben öpüşürken bunun amını falan okşuyordum bu zevkten inliyordu. Daha sonra sikimi çıkartıp ağzına verdim yalıyordu ve sikim iyice sertleştirmişti.ağzına öyle bir patladımki hepsini birden yalayıp yutamadı.daha sonra bunu koltuğa yatırdım pijamayı sıyırdım ve hayalini kurduğum amı karşımdaydı. Yalamaya başladım yaladıkça kuduruyordu zevkten 5-10 dk yaladıktan sonra sikimi kaldırması için ağzına verdim o yalarken bende amını parmaklıyordum. sikim kalkmıştı ve amına doğru sürtmeye başladım. Yavaş yavaş sikimin kafasını içeni sokuyordum.ve birden köklemeye çalıştım çığlık atacaktı kendini tuttu.ve git gel yapa yapa o çığlık sesleri zevk iniltilerine dönmüştü.o inlerken ben daha çok azıyordum.altımda kıvranıyordu zevkten.”ahhhhhhhhhhhhhh sik beni aşkım erkeğim birtanem boşal içime” diyordu bende boşalma üzereydim geliyorum dediğim zaman patla içime dedi bende dayanamadım fazla içine bir volkan gibi patladım.öyle yarım saat durduk öpüşüyorduk. ve hala arada sikişiyoruz.ormanda yer mekan tanımıyoruz. Tabi ki bunların hepsini azdırıcı damlaya borçluyum. Yeni seks hikayeleri ile karşılaşmak dileğiyle:) iyi silişler hepinize değerli okurlar

9 Temmuz 2014 Çarşamba

Acı Çektirerek Sikişmeyi Seviyorum:) seks hikayeleri

Merhaba değerli seks hikayeleri okurları adım sevim 33 yaşında 1 78 boyunda 74 kilo büyük göğüslü iri kalçalı bir bayanım. Eşim bir nakliye şirketinde çalışmakta. Hem eşimin hem benim ikinci evliliğimiz. Eşimin ilk evliliğinden 18 yaşlarında bir oğlu var Eşim 43 yaşlarında çok yakışıklı bir erkektir. Yatakta çok iyidir. Âmâ eşimle paylaşamadığım bir özelliğim var. Ben erkeklere acı vermekten hoşlanan sadist ruhlu bir kadınım. Geceleri eşim yokken bir erkeğin önümde diz çöküp yalvardığını elleri ayakları bağlı bir erkeğin bana yalvardığını acı içinde kıvrandığını hayal eder masturbasyon yapardım. aklımdan şeytanca şeyler geçirirdim savunmasız suçsuz bir erkeğe acı çektirmeli bana yalvartmalı. bu duyguların ne olduğunu tatmalıydım. Birden aklıma üvey oğlum geldi. Bu iş için onu kullanmalıydım. ismi Ahmet ti bana karşı her zaman saygılı olmuş sessiz bir çocuktu.o günden sonra onu her gördüğümde onu saatlerce tokatlamak ayaklarımın altında ezmek ayaklarımı yalatmak geliyordu( ) içimden.ama nasıl yapmalıydım. birgün ahmet dışarıya çıkmıştı.eşimle ben evdeydik.eşimin cebinden 200 milyon para aldım ve ahmetin cüzdanına koydum.ahmet gece 11 deeve geldi ertesi gün oldu.sabah saat yedide eşim şehir dışına gidecekti hayatyım bana biraz para bırakabilirmisin hiç param kalmadı Eşim cüzdanını çıkardı birden allah allah sevim nereye harcadım acaba 200 milyonum eksik iyi bak canım acaba benmi aldım farkında olmadan dedim.dur bi bakıyım ahmetin odasına girdim ahmet uyuyordu cüzdanını açtım parayı çıkardım. uyan ahmet allah belanı versin.cocuk birden kalktı.ne oldu kalk allah belanı versin utanmıyomusun babanın cebinden para almaya ne parası anne ne diyosun sen .babanın cebinden 200 milyon eksik köpek bu nedemek oluyor ahmet kıpkırmızı olmuştu. eşim içeriye girdi.ne oluyo sevim hayatım paran ahmetin cebinden çıktı eşim hem şaşırmış hem öfkelenmişti.ahmetin üstüne yürüdü tam o sırada araya girdim gel aşkım konuşalım senle eşim çok sinirliydi hemen bir sigara verdim. hayatım ahmet cok huysuz bi çocuk bi kaç kere bende yakaladım onu.ama nede olsa üvey oğlum yalnış anlarsın diye sana söylemedim bu çocuk hep böyle.sen izin verirsen ben onu mum ederim elimin ne kadar ağır olduğunu bilirsin. eşim bana döndü olurmu aşkım cezasını ver sana itaat etmese onu kapının önüne koyarım ama ben cezasını verecem onun şimdi.hayır sen dokunma ben hallederim. tammammı tamam anladım dedi. planım işliyordu derken ahmet geldi baba ben der demez kalktım bütün gücümle ahmete tokatı patlattım. çocuk birden afalladı. kocam ahmete dönerek bak sevime dua et bundan sonra eğer senin hakkında en ufak bişey duyarsam seni bu evden kovarım anladınmı lan. Ahmet tamam baba dedi kafasını sallayarak.ahmet dışarı çıktı eşimin dudaklarına yapıştım aşkım ahmet benden nefret etti ama kendimi tutamadım seni üzünce.hadi annem bana eziyet etti derse bu çocuk allah korusun bi tarafını morartır annem yaptı der olurmu aşkım babasının cebinden para alan birinemi inanacam sanamı. birden eşimin boynundan öpmeye başladım.( )boynunda daireler çiziyor kulak memelerini emiyordum adam zevkten kıvranıyor ayakta zor duruyordu.gömleğini çıkarttım kemeriyle ellerini arkadan bağladım. duvara yasladım onu eteğimi çıkarttım içimde siyah jartiyerim ayklarımda topuklu rugan ayakkabılarım vardı.ellerim yumuşacı tırnaklarım her zaman uzun ve koyu kırmızı ojelidir .bi taraftan dudaklarını kopartırcasına emiyor avuç içlerimi göğüslerinde dolaştırıyordum. Kocam zevkten çıldırıyor sağa sola kendini kaçırıyordu.birdenona doğru yaslandım bütün ağırlığımı verdim adam benle duvar arsında preslenmişti adeta.boynunu kulaklarını emiyor adeta her tarafını vantuz emiyordum.gögüslerini emmeye başladım.memelerine hafif ısırıklar konduruyor.dilimle meme uçlarında daireler çiziyordum.dilimi yukardan aşağı indirmeye başladım.göbek deliğine geldiğimde dilimi göbek deliğine sokktum adam kıvranıyordu resmen kalçalarını avuçlarımın arasına aldım bir yandan kalçalarını sıkıyor bir yandanda göbeğini yalıyordum. pantolununu indirdim sertçe yüz üstü duvara yasladım poposu tam karşımdaydı poposunu sıkıştırıyor kaba etlerini olanca gücümle sıkıyordum poposunu ikiyana ayırdım dilimigöt deliğine soktum kıçını dilimle sikiyordum adete sağ elimle taşşaklarını avucumun içine aldım.ikiz topları avuçlarımda kayboluyordu adeta dilimi taşşaklarıyla göt deliğinin birleştiği yere değdirmeye başladı büyük bi iştahla o bölgeyi yalıyordum erkeğin resmen bir hayvan gibi hırıltılar çıkarıyor dizleri titriyordu ( )dizlerini bükmesine veye hareket etmesine müsade etmiyordum.tekrar sırtını duvara yasladım sırtı tam duvarda ayakları ise biraz öndeydi sağ elimin orta parmağını ağzına soktum parmağımı bi ileri bir geri hareket ettiriyor o ise büyük bi iştahla parmağımı emiyordu.önünde eğildimsol elimle taşşaklarını sıktmaya başladımsağ orta parmağım göt deliğine masaj yapıyordu.birden orta parmağımı göt deliğine soktum daha önce bunu hiç yapmamıştım. taşşaklarımı sol elimle sıkıyor sağ elim ise göt deliğine girip çıkıyordu.birden hızlandım adam acı çekiyor ama bi o kadarda zevk alıyordu.siki dimdik olmuştu.sikini iki elile kavradım sıvazlamaya başladı sert kemık gibi olmuştu ağzıma aldım dudakalarımla sıkıştırıyor dilimle ağzımın içindeki alete daireler çizdiriyordum.eşim kendinden geçmiş gözlerini kapatmış dizleri titremeye başlamıştı.ağzımdan çıkardım sğ elimle sıkıca kavradım.yarağın başı tam avuç içme oturttum hem bütün gücümle sini sıkıyor hızlı bi şekilde 31 çekiyordum.( )taşşakları ise sol elimdeydi bi süre böyle yapıyor daha sonra vantuz gibi emiyordum birden kasılmaya başladı.taşşaklarını bütün gücümle sıkyor dudaklarımla bir ileri bi geri admı mahvediyordum.boşalmaya başlamıştı bırakmıyor dahada hızlanıyordum . bütün sıvısı ağzıma boşalmıştı.en az 1 2 dakika hiç boşalmamış gibi devam ettim.ter içinde kalmış gözlerinden yaşlar gelmişti.ayağa kalktım dudaklarına yumuldum. aşkım 8 yıllık evliyiz hiç böyle bi orgazm yaşamamıştı. sen benim bi tanemsin sevimkocacım seni üzgün görmeye dayanamam yalnız şu ahmet olayı kafamı karıştırıyor.vurdum diye kızmadın demi bana hayır hayatım istersen kemiklerini kır umurumda bile olmaz o köpek.aslında niyetim ahmet kousunda eşimi tamamen arkama almaktı. olmaz öyle onu kazanmamız lazım benim ne kadr acımasız olduğumu bilirsin sen karışma ben onu muma çeviririm tamammı aşkım ama kızmak yok anlaştıkmı bi tanem. anlaştık aşkım sen sana karşı gelirse bana söyle yeter. artık amacıma ulaşmıştım.hayatımda ilk kez bi erkeğe vurmuş ve onun o tokatı yerken ne kadar çaresiz olduğunu görmüştüm.e ahmet efendi. yılların acısını nasıl cıkaracaktım ondan.Pek yakında yeni sex hikayeleri ile kaşınızda olacaz :)