Reklam


























2 Eylül 2014 Salı

Baldızımdan Güzel Teklif:)

Merhaba adım Mustafa, samsunda yaşıyorum 35 yaşında, kumral, atletik birisiyim. Anlatacağım olayı ise Şubat ayında yaşadım. İstanbul dan Büyük baldızım aradı kızı Neslihan’ın iş için Samsuna uçakla geleceğini almamı benden istedi bende bu nedenle nazlanarak kabul ettim Hava alanına gittim bir müddet sonra İstanbul uçağı alana indi baldızın kızı Neslihan çok açık ve maksi etekli askılı bir elbise ile geldi, erkekler hep arkasından kesiyordu bir kaç dakika sonra bir afet tipli bayan daha göründü herkes ağzı salyalanarak bakmakta idi yanımıza geldi. Neslihan enişten bu mu kız dedi evet diyerek bizi tanıştırdı Adı Canan idi,üzerinde kırmızı derin dekolteli mini etekli sarışın bir afetti ,21 yaşında 182 cm boyunda tam manken edasında idi, tanıştık ve babasına ait eve gideceklerini söyledi Baldızımın kızı Neslihan da esmer 175 cm boylarında 22 yaşında İşletme mezunu idi, eğildiğinde gıçı görünüyor memeleri yerinden çıkacak gibi duruyordu, eşyaları araca yüklerken ikisine de sikici gözüyle baktım harika bir yapı vardı. Karşımda Neslihan bana enişte çok açız önce yemek yiyelim sonra da Cananların evine gideceğiz dedi birlikte lüx sayılan restoranta gittik burada herkes bana bakmakta iki tane çıtırı götürüyor diye konuşmakta idiler, Ne iş için geldiklerini sordum Neslihan aslında haberin olsa iyi enişkom, Bu işin bir parçası da sen olacaksın dedi nasıl dedim sen hiç iki bayanı aynı anda götürdün mü dedi nasıl dedim yani üçlü seks yaptın ı dedi bende nerden bulacam aynı anda iki bayanı dedim tamam enişkom kolay dedi ve işe geçelim diyerek konuşmaya başladık. Ancak garson ve diğerleri yanımdakileri ayakta sikecek gibi bakmakta idiler rahatsız olduğumu kalkmamız gerektiğini kendimi pezo gibi hissediyorum diyerek kalkmayı teklif ettim ve hep birlikte kalkıp araça bindik Kızlara nereye gideceğimiz sordum onlarda Canan’ın babasının yazlıklarına gideceğimiz söylediler ve ben benim ortak olacağım işi sorarak ne işi olduğunu sordun, Neslihan enişte aslında bizim işimiz eskortluk ikimiz de eskortluk yaparak okuduk ve bu şekilde çalışıyoruz dedi nasıl yani fahişe mi dedim evet ama hanım efendi fahişelerden gece müşteriye gitmiyoruz,iş adamlarına eşlik edip onların müşterileri ile ilgilenip çoğunlukla seks yapıp iyi ücret aldıklarını anlatarak, Canan ın babasını iş görüşmesi için geldiğini, benim de Canan ın annesine eşlik edeceğimi bir nevi jigolo olacağımı iyi para kaldıracağımı anlattı Birlikte Cananların yazlığına gittik burada Neslihan enişte demek sen hiç üçlü yapmadın öylemi dedi evet dedim o zaman hazırlan Canan’ın annesini haşat etmen için ben ve canan sana seks dersleri vereceğiz bakalım dayanacakmısın dediler. Ben de dalga geçmeyin ya, 21-22 yaşında taş gibi ikikızı aynı anda sikmek kim ben kim dedim Onlar daha sonra arayacaksın ama bulamayacaksın diyerek Canan yanıma gelip sağ bacağını belime dolayıp ensemden sarılıp kendine çekerek birden sarılıp öpmeye ve dilini ağzıma sokmaya başladı ve eliyle de sikimin üzerinden sıvazlamaya başlamasıyla ben de karşılık verdim Canan ın kırmızı elbisesi içinde sütyen yoktu çok küçük iri de dik o kadar da sert memeleri vardı, elimle onları bir kez yoğurdum bana ellemek ve emmek yok temas et yeter sarkmasın dedi elimi kısa eteğinin içinden am tarafına çıkardığım esnada beni itekleyip yere düşürdü Alttan eteğini yukarı sıyırıp elbiseyi tamamen çıkardı, açık pempe renkli amını zor kapatan transparan tangasıyla kaldı,sonra Neslihan gelerek elbisesini bir çırpıda çıkarıp enişte mememi sütyen içinde mi dışın da mı ellersin dedi bende zevkten kudurduğum için fark etmez diyerek baktığımda kırmızı açık sütyen kırmızı am kısmı açık tangası ile diz çökerek Cananla birlikte beni soydular, Neslihan sikimi eline alarak enişte aslında burda sana sadece ben verecekdim çünkü Canan ın babası 55 yaşlarında annesi ise 41 yaşında tay gibi hatun, görünce dibin düşecek, annesi tam sikiş hastası olduğundan ikimiz sen yarına kadar hazırlamamız lazım öğrendiklerini aynen tatbik et ikisi de tamamen soyundular. Kıl ve tüy namına bir şey yoktu am bölgelerinde tıraş izi bile yoktu sanki am hiç kıllanmamıştı ikisinin de amı bembeyaz iri dudaklı, hiç tahribat görmemiş, sikilmemişti ama bunlar eskortuz diyorlardı Neyse Canan üzerime abanarak sikimi emmeye başladı gırtlağına kadar sokup çıkarıp sakso çekiyor ama bir yerini elletmiyordu harikaydı ilk kez sakso çektiriyordum birden Neslihan baş tarafıma geçip amını ağzıma dayadı yala bakalım enişte dedi bende dudakları şişik kılsız daracık amı alttan dillemeye başladım Canan ın emmesiyle hışımla cananın ağzına boşaldım Canan hepsini ustaca yalamaya başladı, Baldız kızı Neslihan da yaladı Sikim tekrardan kazık gibi olmasıyla Neslihan sikimi eliyle tutup enişte kimseye beni siktiğini söylemek yok diyerek bir hamlede sikimin üzerine oturup tamamını indirmesi bir oldu, Hadi enişte pompaya devam diyerek kalçalarını oynatarak sikişe başladık ben sadece sikimi dik tutuyordum Neslihan defalarca inip çıktı kan ter içinde kalmış sikim yavaş yavaş acımaya başlamıştı derken Neslihan birden sikimi sıyırarak çıktı. Canan sikimi emerek tekrardan yerini alıp kendisi oturdu Canan daha memesi dimdik sallanıp duruyordu elleyeceğim sırada tokatı yapıştırıyordu on dakika geçmişti ki ben boşalıyorum dememle Cananın amının derinliklerine boşaldım Canan sikime daha da abanarak tamamını içine akıtmamı istedi ve akma işi bitene kadar üzerimde kaldı ve çıkıp yanıma uzanıp dudağımdan öperek beklediğim gibi değil Neslihan kız bu sikişle bu enişten annemi sikemez annem, sikecek adam derinine kadar inip tokatı yapıştırıp öyle sikmeli diyerek Neslihan hadi alta geç amını yalayıp seni siksin eğer siki tekrardan kalkmazsa bu iş olmaz dedi H,Neslihan yere uzanıp bacaklarını yana açıp daracık amını eliyle açarak hadi enişte marifeti göster demesiyle emmeye memelere kadar çıkıp öpüp emmeye devam ettim Canan da sikimi sıvazlıyordu, iki daracık kız arasında canım yanmakta idi sikimin sertleştiğini hissetmemle birden Neslihan ın am hizasına gelip birden amına dayayı verdim hışımla girip çıkıyordum şak şak sesleri odayı inletmekte Neslihan çığlıklar atmakta idi, arada çıkan sikimi yerine geri sokuyordu, birden Neslihanın amını üzerine geçip yattı. Ben bacaklarını açıp bir ona bir bana sokacaksın bakalım on dakika daha dayanırsan anamı sikersin dedi Ben seni bir sikeyim ananı sikmek daha kolay iki kızla baş etmek ne demek öğreniyorum derken Canana dayamamla Canan kalçamdan tutup daha da kendisine çekmeye başladı sırtımı hep tırnaklayarak bak bu kalın ve uzun yarrakla iyisin hadi bakalım hangimize boşalacaksın bir bana bir NESLİHANA SOKACAKSIN SIRAYI ŞAŞIRIRSAN karışmam diyerek amını Neslihanın amına kadar yaklaştırdı ben bir canan bir Neslihan derken Neslihanın amını içine boşalmaya başladım Baldızımın bakmaya utandığım kızı altımda ve içine zevkle boşalıyordum kasıklarım yana yana boşaldım ikisi de yerlerinden kalktılar bu kadar yeter diyerek banyoya Canan girdi Neslihan amı açılmış az önceki menilerim açılan am deliğinden sızmaya başlamış, konuşmaya başlamış kız nasıl oldun da oruspu oldun dedim enişte işçi babanın maaşıyla ancak o kadar okunuyordu Neslihan bu işi liseden beri yapıyormuş, haftada bir çıkıyoruz 2500 -3000 TL parası var yetiyor fazla da sikişmiyoruz, genelde anlaşma sırasında oynaşmayı çok yaparsak bahşiş gani oluyor yetiyor zaten erkek arkadaşımın para karşılığında beni Barda bıraktığı akşam karar verdim Kızlığımı da okulun en garibanına bedava siktirdim. O na da yar etmedim dedi bir daha sikim kalkmaya başlamasıyla sikimi ellemeye başladım o an kalkıp enişte gel diyerek götünü döndü şimdi hemen şu götüme gir ilk siken sen ol çok para vereni var hiç değilse işe yarasın demesiye Neslihanın belinden tutup amından akan sıvıyla sikimi yağlayıp daracık götüne dayamam bir oldu zorlanarak girdirdim memelerinden asılarak çekip saçından tutarak ata biner gibi defalarca götüne girip çıktım sikimin acımasıyla çıktım ve 31 çekerek boşalacağım sırada tekrardan daracık göte girip tarıya kadar girdikten sonra hışımla koltuk başlığına dayadığım baldız kızının götünün derinliklerine boşalırken alkış sesiye aferin işte bu yarın anneme 5 posta at gel sonra da ben sana vercem hem Neslihan yarın babama hizmet edecek O gün gece yarısına kadar sikimin açısından işemeyedim çünkü 4 defa boşalmıştım sikimin her yâri acıyordu o gece Baldızımın kızı Neslihanı alıp evime gittim. Sabaha kadar sohbet ettik oruspuluğunu anlatacağım diye korkuyordu eşimin her ayrılmasında bundan sonra ne zaman istersen geleceğim ve sikeceksin diyordu Ertesi gün saat 12 de canan aradı ve birlikte gittik Cananın iri kıyım babasına baldızımın kızını teslim ettik, Canan a bu kız babana dayanabilirmi hayvan yapılı dedim o da ne sikmesi yahu emer geçer babam bir kez ya yerleşir ya yerleşemez 2 senedir Neslihandan başkasını görmüyor dedi ve evlerine gittik orada annesi veriyordu ben buna rağmen anesini sikemeden geri geldim Cananın annesi Nurcan 16 yaşında evlenmiş, 41 yaşında daha 30 yaşların bayanları gibi afet biriydi ama sikmek nasip olmadı ama her ikisini üç gün üstüste defalarca siktim be aldıkları ücreti de sus payı olarak almıştım. Bir hafta sonra Canan yönlendirmesiyle Annesi Nurca nı da sikmek nasip olmuştu onu da başka zaman anlatacağım

1 Eylül 2014 Pazartesi

Borcumu Karımı Pazarlayarak Ödedim

BEN MERSİN’DE YAŞAYAN TURİZM İŞİYLE UĞRAŞAN BİRİYİM. KARIM NESLİ İSE BANA OTELİMDE YARDIMCI OLUR. EŞİM NESLİ 165 BOYUNDA 60 KİLO VE BALIK ETLİ BEYAZ TENLİDİR. 102 LİK BÜYÜK MEMELERİ İLE VÜDUDU TAM BİR AFETTİR. İNCE BİKİNİSİ İLE BİR ÇOK ERKEĞİ SARHOŞ EDEBİLİR. BU OLAY OTELİ ALIRKEN BANKADAN ALDIĞIM BORÇLARI ÖDEYEMEYİP TEFECİDEN BORÇ ALMAM VE ÖDEYEMEMEM İLE BAŞLADI. TEFECİNİN ADAMLARI BENİ ÇOK SIKIŞTIRMIŞTI. ANCAK KAZANCIM BORCUMU ÖDEMEME İZİN VERMİYORDU. BİR GÜN EVDE AKŞAM ÜSTÜ OTURURKEN KAPI ÇALINDI. KAPIYI EŞİM AÇTI VE YİNE TEFECİNİN ADAMLARI GELMİŞTİ. BEN YARIN OTELDE GÖRÜŞELİM DESEMDE BENİ İTTİREREK MÜSAFİR PERVER OL DEDİLER. İÇERİ GİRER GİRMEZ OTURMA ODASINDA OTURDULAR. NE ZAMAN VERECEN LAN PEZ..NK PARAYI DEDİLER. BENDE EŞİMİN OLDUĞUNU BİRAZ TERBİYELİ VE SAKİN OLMALARI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİM. AMA BEN DAHA LAFIMI TAMAMLAMADAN 3 İRİ YARI ADAM ÜSTÜME ÇULLANDI VE BENİ ÖLDÜRESİYE DÖVDÜLER. BİRDEN KENDİMDEN GEÇTİM VE BAYLIMIŞIM. UYANDIĞIMDA SALONDAN ARAP ORYANTAL MÜZİK SESİ GELİYOR VE EL ŞAKLATIYORLARDI. SALONA DOĞRU GİTTİĞİMDE BİRDE NE GÖREYİM KARIM ADAMLARIN ORTASINDA ÇIRILÇIPLAK RAKS EDİYORDU. ADAMLAR İSE ALTLARINI ÇIKARMIŞ SİKLERİNİ KARIMA DOĞRUSIVAZLIYORLARDI. KARIM BENİ GÖRÜNCE UTANIP MEMELERİNİ VE AMINI ELİYLE SAKLADI AMA BEN NE OLUYOR HOP DEMEME KALMADAN ADAMLAR TEKRAR BENİ DÖVMEYE BAŞLADI. BU ARADA KARIM İSE HASAN ARTIK OLANLAR OLDU DEDİĞİNDE HERŞEYİ ANLAMIŞTIM. ADAMLAR ZATEN BİRER KEZ KARIMIN ÜSTÜNDEN GEÇMİŞLERDİ. BENDE OLANLARI ARTIK İZLEMEYE VE BU İŞTEN BİR AN ÖNCE KURTULMAYA ÇALIŞACAKTIM. EĞER USLU DURURSAN SENİ BAĞLAMAYIZ DİYEN ADAMA SADECE KAFAMI SALLAYABİLDİM. EŞİM ZATEN 3 ERKEĞİNDE KARISI OLDUĞU İÇİN ARTIK ÇOK RAHAT DAVRANIYOR, RAKS EDERKEN HERYERİNİ ADAMLARA SERGİLİYORDU. BAZEN EĞİLİP ADAMLARIN SİKLERİNİ ELLERİNE ALIYOR VE KARŞIDAKİ ADAMA KALÇALARINI VE AMINI TAM OLARAK SERGİLİYORDU. ADAMLARSA BU KARI TAM OROSPU OLUR ZATEN DÜNDEN RAZIYMIŞ DİYEREK PİS KAHKAHALAR ATIYORLARDI. BİRİSİ KALKIP EŞİMİN MEMELERİNİ YALIYOR, AMINI DİĞERLERİNE DOĞRU AÇARAK ŞEFTALİ YERMİSİNİZ YARMA DİYİP GÜLÜŞÜYORLARDI. EŞİM İSE SANKİ ESKİDENDE BU İŞİ YAPIYORMUŞ GİBİ RAHAT ADAMLARA RAKS EDİYORLARDI. SANKİ KERHANEYE GELMİŞLER VE BİR OROSPU OYNATIRMIŞ GİBİ BİR HAVA VARDI EVDE.ADAMLARDAN BİRİSİ HADİ ARTIK OROSPU GELDE GÖNLÜMÜZÜ HOŞ ET DİYİNCE KARIM BİRİSİYLE ELELE TUTUŞARAK YATAK ODASINA GİTTİ. GİDERKEN ADAM KARIMIN MEMELERİNİ VE KALÇALRINI SIKARAK SÖMÜRÜYORDU.İÇERİDEN ÖPÜŞME SESLERİNİ ARTIK YATAK GICIRTISI VE EŞİMİN AĞLAMAKLI İNİLTİSİ GELİYORDU. YAKLAŞIK 10 DAKİKASONRA KARIM VE ADAM DIŞARI ÇIKIP DİREK BANYOYA GEÇTİ. GÜLÜŞMELER VE SU SESİNDEN SONRA İÇERİ YİNE ELELE ÇIRILÇIPLAK GELDİLER. DAHA DİĞERLERİ BİRŞEY Demeden KARIM SIRADAKİ DEDİ VE BİR GÜLÜŞME KOPTU. HERBİRİ YATAK ODASINDA KARIMIN ÜZERİNDEN GEÇERKEN İÇERDEN ÇIKAN ADAM SENDE GİT SOYUN VE BİR ETEK GİY ÇABUK YOKSA……DEDİ. BENDE MECBUREN GİDİP, SOYUNDUM VE KARIMIN BİR ETEĞİNİ GİYDİM AMA ÇOK KORKUYORDUM. EĞER BANADA TECAVÜZ EDERLER DERKEN ADAM SENİN O KARA GÖTÜNE KALMADIK BURADA MİS GİBİ KARIN VAR SEN SADECE BİZE HİZMET EDECEKSİN DEDİ. BANA GİT MUTFAKTAN RAKI,MEYVE, FINDIK VE BAL GETİR DAHA KARINI ÇOK SİKECEĞİZ BİZE GÜÇ LAZIM A..NA KOYDUĞUMUN GAVATI DEDİ. BENDE DENİLENLERİ HARFİYEN YAPTIM ÇÜNKÜ EVİMİZ ORMANLIK ALANDA VE SESİMİZİ DUYACAK KİMSE YOKTU. ADAMLAR YİYOR İÇİYOR VE KARIMI SİKMEK İÇİN GÜÇ TOPLUYORLARDI BENSE AYAKTA ONLARA HİZMET EDİYORDUM. 2.ADAM YATAK ODASINDAN BAĞIRDI ÇAĞIRIN ŞUB PEZE..NKİ İŞİM BİTTİ BURALARI TEMİZLESİN DEDİ. BENDE YATAK ODASINA GEÇTİM ADAM ÇOK KILLI İRİYARI BİR ADAMDI. KARIM İSE YATAKTA YÜZÜNDE DÖLLERLE YATIYORDU.ADAM KARIMIN YÜZÜNE ATTIRMIŞTI, BEN İSE NARİN KARIMA DAHA ÖNCE HİÇ KIYAMAMIŞTIM AMA ADAMALR KARIMI HOYRATÇA KULLANIYORLARDI. KARIM BENİ GÖRÜNCE UTANDI AMA ADAM BUNDANMI UTANIYORSUN ERKEK DEDİĞİN BENİM GİBİ OLUR BAKSANA ETEK GİYDİRMİŞLER DEYİP KAHKAHALAR ATARAK SALONA GEÇTİ. 3. ADAM GELDİĞİNDE DAHA HAZIRLAMADINMI LAN KARIYI DEYİP BANA BİR YUMRUK ATTI. HEMEN KARIMI ALIP BANYOYA GÖTÜRDÜM. YÜZÜNÜ VE AMINDAN SIZAN DÖLLERİ YIKADIM. KENDİME BAKTIĞIMDA İSE ETEK GİYMİŞ VE DİĞER ADAMIN SİKEBİLMESİ İÇİN KARIMI TEMİZLİYORDUM. KARIMDA OLAN OLDU ŞU BELAYI ATLATILIM DEDİ VE ADAMIN YANINA YATAK ODASINA GİRDİ. ADAM KARIMI YENİ DUŞALDIĞINI GÖRÜNCE GEL YAVRUM SENİ ŞÖYLE ISLAK ISLAK BİR SİKİYİM DEDİ.KUCAĞINA ALARAK YATAĞA ATTI. KAPIDAN ONLARI İZLİYORDUM. KARIMIN ÜSTÜNE YATARAK MEMELERİNİ SÖMÜRÜYOR, AMINI OKŞUYORDU. KARIM İSE ADAMIN ÖPÜŞLERİNE ARTIK KARŞILIK VERİR OLMUŞTU. HADİ ERKEĞİM SİK BEN DİYEREK BACAKLARINI AYIRDI. ADAM KARIMIN BACAKLARINI OMUZUNA ALIP SİKİNİ KÖKLEDİ. ARTIK KARIM AĞLAMIYOR ZEVKÇIĞLIKLARI ATIYORDU. 3.ADAM KARIMI AMINA DÖLLERİNİ BOŞALTTI VE HAMİLE KALMA HA DİYEREK KAHKAHA ATTI. KARIM AMINUITEMİZLEDİKTEN SONRA SALONA DİĞER ADAMALRIN YANINA GEÇTİK. ADAMLAR POZİSYONLARINI ANLATIP GÜLÜYORLARDI. GELEN KARIMI YERE YATIRIP, ÜZERİNDE MEYVA VE RAKI İÇTİLER. SONRA HEP BİRLİKTE KARIMI SİKMEYE BAŞALADILAR. BİRİSİ AMINA BİRİSİ İSE HİÇ SİKMEDİĞİM GÖTÜNE GİRECEKTİ. ADAM KARIMIN AĞZINA VERİPİYİCE KALADIRTTI, DİĞERİ İSE KARIMIN GÖT DELİĞİNİ YALAYIP GENİŞLETMİŞTİ BİLE. ADAM İYİCE YALANMIŞ VE KAYGAN SİKİNİ KARIMIN GÖTÜNE SOKTU DİĞERLERİ AMINA VE AĞZINA VERDİ.BÖYLECE SAATLERCE KARIMI GRUP ŞEKLİNDE SİKTİLER. KARIMIN ÇIRILÇIPLAK SİKİŞİRKEN FOTOGRAFLARINI ÇEKİP EĞER POLİSE GİDERSEN BUNLARI İNTERNETE VERİRİRZ DEYİP TEHDİT ETTİLER. KARIM SİKİLMEKTEN ARTIK YÜRÜYEMİYOR VE KALKAMIYORDU YERDE SERE SERPE YATIYORDU. ADAMIN BİRİ BU OROSPU BENLE YATACAK DEYİP YATAK ODASINA GEÇTLER. DİĞER ADAMLAR İSE BANA YATAKLARIMIZI YAP LAN İBNE DEDİLER. YATAKALRINI YAPTIM VE YATTIK. SABAH İSE YİNE YATAK ODASINDAN SEVİŞME SESLERİ GELİYOR KARIM ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA BOŞALIYORDU. DİĞER ADAMALRDA UYANIP YATAK ODASINA GEÇTİLER. YAKLAŞIK 1 SAAT SONRA HEPBERABER BANYOYA GEÇİP SEVİŞMEYE BURADA DEVAM ETTİLER. BEN İSE KARIMI SİKEN ADAMLARA KAHVALTI HAZIRLAMIŞ ONLARIN KARIMI SİKMELERİNİ BEKLİYORDUM. HEPBİRLİKTE GELİP KAHVALTI YAPIP GİYİNDİLER. GİDERKEN BORCUN BİTENE KADAR KARINI PAZARLAYACAĞIZ DEYİP AKŞAMA HAZIR ET KARINI YOKSA KARIŞMAYIZDEDİLER. GİTTİKTENSONRA KARIMLA KONUŞTUK VE ADAMALR HEM MAFYA HEMDE ÇIPLAK FOTOĞRAFLAR OLDUĞU İÇİN DEDİKLERİNE RAZI OLDUK. KARIMI ARTIK SİKİLECEĞİ ERKEĞE BEN HAZIRLIYOR, JARTİYER VE SÜTYENLERİNİ BEN GİYDİRİYORDUM. BAZEN KARIMADA HER İŞ İÇİN 50 TL VERİYORLARDI. KARIMDA ARTIK ALIŞMIŞ VE YENİ İŞİNİ BENİMSEMİŞTİ. MİNİ ETEKLERİ VE DAR BADİ UZUN TOPUKLU AYAKKABILARINI GİYİP ZENGİN MÜŞTERİLERİNE SERVİS İÇİN HAZIRLANIYOR, GELEN SİYAH ARABAYA BİNEREK SABAH HER YERİ MOR VE YORGUN GELİYORDU. SABAH DUŞUNU BEN ALDIRIYOR VE RAHATLAMASI İÇİN MASAJ YAPIYORDUM. BANA SENDE İYİCE PEZEVENK OLDUN HA DEDİ VE GÜLÜŞTÜK..BU OLAY 2 YIL KADAR SÜRDÜ.SONRA TEFECİ YAKALANINCA HERŞEY BİTMİŞTİ. ANCAK KARIM FAZLA PARANIN VE ALIŞKANLIĞI İÇİN OROSPULUK YAPMAYA DEVAM ETTİ.

Kocası Yapamıyordu Ben Yaptım:)

Ben işyerinde muhasebede çalışıyorum. Aynı iş yerinde çalışan ayşe isminde benim yaslarımda bir bayan var. Yaklaşık 6 aydır samimiyetimiz var. ayşe evli ve bir çocuğu var. İşyerinde sigara içmek yasak olduğundan sigarayı birlikte yukarıdaki çay ocağında içiyoruz. Bir gün yine sigara içerken çay ocağında bizden başka kimse olmamasından da cesaret alarak ayşeyle daha samimi konuşmaya başladık. Cinsel hayatının nasıl olduğunu, kocasının onu tatmin edip etmediğini, soruyordum. O da bu sorulara cevap veriyordu. Cevaplardan anladığım kadarıyla kocasıyla arasında cinsel açıdan sorunlar vardı. Sorular daha da ilginç bir hale gelmeye başlamıştı. Ben ona kocasının cinsel organının ne kadar olduğunu sordum. Belki organın küçük olması seni tatmin edemiyordur dedim. ( ) O da bana bunu nasıl anlayabileceğimi kocasınınkinden başka bir kişinin aletini görmediğini söyledi. Tabi ben bu muhabbeti ederken benimkide kalkmaya başlamıştı ve en sonunda dayanamayarak ve cesaretimi de toplayarak ayşeye “istersen benimkine bir bak böylece anlayabilirsin” dedim. O da bunun burada nasıl olacağını sordu. Ben de “kapıyı kapatırız zaten kaç saniye sürecek” dedim ve ayağa kalkarak Ayşenın oturduğu yerin önünde durdum. Ayşe de pantolonumun üzerine elini atarak…aletimim boyuna bakmaya çalıştı. Aletimi dışardan eline alamayacağını isterse fermuarımı açabileceğini söyledim. O da utanarak fermuarımı açmaya başladı fermuarımı açıp aletimi dışarıya çıkardı ve birden ağzından oh sesi çıktı. ( ) Bana bakarak “kocamın aleti ancak bunun yarısı kadar” dedi. Ben de isterse onu okşayabileceğini söyledim. O da aletimi okşamaya başladı. İkimiz de heyecanlanmaya başlamıştık. Hem yaptığımız işten hem de birisinin gelebilecek olmasından .Ayşe daha fazla dayanamayarak aletimi ağzına aldı. Aletimin ancak yarısını ağzına alabiliyordu. Ama bu bile bana yetiyordu. Birinin gelecek korkusu beni daha da heyecanlandırmıştı ve en sonunda ağzına boşalıverdim. Fakat Ayşeyi o kadar istiyordum ki bir dakika sonra Ayşenin ağzından aletim çıkmadan yine sertleşmiştim. Ayşeye seni burada sikmek istiyorum dedim. O da bana bunun imkansız olduğunu birinin gelebileceğini söyledi. Ben ise ona “Sen sadece masaya doğru domal, külotunu hemen çıkar ve cebine koy eteğini kaldırıp yaparız, duvarın arkasında “dedim. Bunun üzerine Ayşe külotunu çıkarmaya başladı görünen manzara muhteşemdi. ayşeyi kolundan tutarak masanın ucuna dayayarak domalttım. ( ) Aletimi deminki boşalmadan kalan ıslaklıkla Ayşenin arkasından doğru amına yönelttim. Ayşenin da amı sulanmıştı. Başını hafifçe zorlayarak sokmaya çalışıyordum. Ayşe bu arada bağırmamak için dişlerini sıkıyordu. Sikim Ayşeye büyük gelmişti. Yine de çok istediği belliydi. En sonunda birden yüklendim ve Ayşenin amına kökledim. İçerisi gerçekten yanıyordu. Sıcaklığı beni çok etkilemişti. En fazla on kere gidip gelebilmiştim. Büyük bir zevkle Ayşenin içine akıtmaya başladım. Ayşe da zevkten gözlerini kapatmış getiriyordu. Böylece çok tehlikeli bir işten muhteşem bir zevk almıştık ondan sonrada maceralarımız oldu onu gelecek yazımda anlatacağım..

26 Ağustos 2014 Salı

Ah Ayşe Ahh:)

Arkadaşlar bu olay 1 yıl önce oldu isim olarak ali ve ayşeyi kullanacağım isim belitmeyeceğim! Ben ali siktiiğim arkadaşım ise ayşe !! bi gün ayşelerin evine gittik daha doğrusu akşam evine bıraktım ayşeyi evde kimse yoktu annesigil bizi aradı biz misafirliğe gidiyoz ali seni bıraksın dediler bende olur dedim evine bırakıyodum tam gidecektim ayşe bi kahve yapta içelim dedim ilk önce aklımda hiç bir kötü niyet yoktu sonra kahveyi yaptı içtik tam gidiyodum bi sarıldım öptüm felan sarılırkende ayşenin arkasında ayna vardı aynada ise ayşenin arkası gözüküyodu zun süre sarılı kaldık deim gel bi kaldıra bilecekmiyim seni dedim kaldırmaya çalıştım kaldıramadım içindeki iç çamaşırı gözüktü benimki dimdik oldu tam gidiceğim kapıda açık kapıyı katalım dedim ceyran yapmasın dedim sonra gel bidaha sarılcam dedim sürekli normaldede sarılırız öperiz çok yakınızdır neyse tekrar sarıldım ayşe anladı herhalde kalktığını kendini bana itti bende hafiften göte elimi indirdim tam kalçadan kendime ittiriyom kucağıma aldım sonra ayşe dediki ya alttan bişey baskı yapıyo knk elini çek dedi bende tamam dedim çektim dedim ee hala baskı yapıyo dedi bende özür dilerim dedim güldü sonra annladım dedi ee o zaman insene dedim yoo hoşuma gidiyo dedi sonra 1 dk daha kucağımda kaldıktan sonra aldım bunu öptüm dudağımdan varmısın dedim varım dedi tamam dedim ama koruma yok dedim olsun dedi kendimizi koruruz dedi sonra aldım hala kucağımda odasına götürdümm yatağa fırlattım bu hemen beni soydu sonra bende onu soydum ön sevişme yaptık işte ama onun o siyah kilodunu indirirken bile benim alet yerinden çıkacak gibydi yanıyodu onun amını yalamak istiyodum 69 a geçtik sonra ayşe yalamak istemedi ben yaladım amını çok zevk almış gözüküyorduki önünde duran siki yalanımıyordu ama istiyordu bede tam amını yalarken dedim iğrenç olabilir başta ama sonra zevk vericek dedim ve ayağa kalktım saçından tuttum bastırdım istemiyorum dedi 2 3 girmeden sonra ağzıyla sikim dans ediyodu adeta sonra ozaman artık geçelim sikişe dedim oda tamam aşkım dedi aşkım diyince ben iyice azdım altım kucağıma girmedim sadece bekliyodum ee ne yapıyım dedim bilmiyorum dedi bakireliğini alıyımmı dedim sen bilirsin dedi o ama girmek istiyodum ozaman alıyorum dedim yavaş yavaş girdim ilk başta çok bağırıyordu canı yanmasın diye geri çektim uzandı bacaklarını açtırdım ve amına elimi sokarak kızlığını kolayca bozdum banyoya gitti temizlendi üzgündü noldu dedim istemediğim şeyler oluyo dedi ben aldırmadm pişman olmuyacaksın dedim sonra oda inşallah dedi ve devam ettik ayşeye yavaş yavaş girdim acıyo ali dedi ama ilerde zevk olacağını bilmiyordu sonra devam ettim sokmaya acı sesleri zevk inlemesine dönmüştü tam boşalacaktı çektim sikimi amından ellerini ttutum ayağını n üstündeydim yalvarıyordu bana lütfen sik lütfen diye bas bas bağırıyordu sonra aniden bi girdim o an boşaldı ayşe sonra sıra bana gelmişti domalttım önüme sokmaya başladım tam git gele devam ediyodumki kucağıma oturdu kendim zıplayacağım dedi kontrolü eline aldı sonra geliyorum dedim hemen kalkmadı bekledi bende içine boşalıcaktım kalk deim tam kalkıyodu ama içine boşalmıştım ne yaptın sen dedim bişey olmaz dedi elini soktu dışarıya doğru ittmeye çalıştı başardı sonra 3 kere daha onu orgazm ettim sonra ben 1 kez daha boşaldım en son annesi aradı 30 dk ya evdeyiz diye saat 12 idi artık geç olmuştu duş alalım dedi ben gidiyim dedi yok bırakmam dedi duşa girdik fıskıye li idi aldı fıskıyenin başını amına dayadı yere çöktü benim sikimi yalama ya başladı ne yaptığını hiç anlamadım sonra boşaldım ben ağzına oda hepsini yuttu ardından bunu aldım yalmaya başladımki kapı açıldı ama ben yalamayı kesmedim sonra yaladım yaladım bu inliyodu ağzını kapatıyodum o anki boşalması çok güzeldi aşık olmuştum zaten o günden sonra sevgilim oldu neyse kapı açıldı ayşe dışarı çıktı annesi gil biz yatıyoruz hemen dedi yatmışlardı bende çıktım bunun odasına geçtik odada teyzesidee uyuyordu ayşede benim kıyafetler ordaydı ayşe kıyafetleri getirirken teyzesi uyandı yaz ayı sıcak olduğu için tanga üstünee sütyensiz yatmış bende gördüm ama teyzesi uyku sersemi kalkıp bana doğru dönmedi ayşede su getirdi getirirken ilaç atmış uyku ilacı sonra teyzesi hemen yattı tam üstümü giyiyordumki ayşe tekrar çoştu tuttu elimden yatağa attı sik beni teyzemide sik dedi aldım bunu kucağıma 5 dk dahallettim erken oldu bu dedi daha sonrada olucak dedim güldü bana hem geç kaldım dedim teyzemide sik istersen ilaç attım farketmez dedi şaşırdım onuda soyduk beraber o yalıyodu sonra bırak dedim o patlaktı zaten ama hiç evlenmemeişti kendisi patlatmış ayşe diyordu bana sonra aldım onuda siktim o arada baktımki ayşe teyzesinin başına çıkmış amıyla yüzüne çarğıyordu ne yapıyorsun bitanem dedim geri buraya geldi ayşeyle öpüşüyordum teyzesini sadece sikiyordum hafiften girdim çıktım sonra boşalmadım bile ayşeyi tekrar aldım sırt üstü yatırdım üstüne yattım içine boşalıcaktım dur dedi kaldırdı ayağı teyzesinin üstünü açtı boşal dedi boşalmadım indirdim aşşağı kafasında tutup yaladı hemen ağzına boşaldım hemen yuttu oda toplam 6 - 7 kere o orgamz oldu 4 kerede ben geç olmuştu eve gidicektim babamlar biliyordu ayşeyi ondan hiç kızmazlar orda bile kalabilirdim ama annesigilden önceden izin almalıydım şimdi ayşe ile sevgiliyiz ayda bir sevişiyoruz yoksa ayşe rahat durmuyo ben ilerde evleneceğim kıza zarar gelmesin diye her haftada sikerim ama zarar gelmesin diye sikmiyorum şimdilik bu kadar

Tatilde Seks hikayem

Merhaba değerli seks hikayeleri okurları ben Ömer , Antalya\'da yaşıyorum. Yaşım 18 , Hikayem şöyle başlıyor. Bundan birkaç ay önce eylül ayı civarlarıydı. Yakın akrabalarımızın Akdeniz Bölgesinde şirin kasabada yazlıkları vardı. Daha havalar güzeldi , 15 günlüğüne oraya gitmeye karar verdik. Gittiğimiz ev 2 kat bir de tavan arası şeklindeydi. 1. katta Mutfak , tuvalet , banyo birde küçük bir oda , 2. katta 2 büyük , bir küçük oda birde banyo ve tuvalet bulunuyordu. Banyonun hemen yanından çatıya ve tavan arasına çıkan bir merdiven vardı. İlk gün annem , ev sahibi akrabamızın eşi ve kızı ve ben oradaydık. Geri kalan tayfa 2 gün sonra oraya gelecekti. Biz ilk gün temizlik yapmaya başladık. İlk gün sonunda 1. kat ve 2. kattaki küçük odanın temizliği bitti. Akşam yatma vakti gelmişti. 1.kattaki küçük odada demirden bir ranza vardı. Akrabamızın kızı Tuğba ve ben orada annemler üst kattaki odada yatacaktı. Hazır konu açılmışken Tuğba\'dan bahsedeyim size. Tuğba benden 2 yaşbüyük 20 yaşında , 1.68 boyunda , esmer , ela gözlü uzun düz siyah saçları olan çok çok güzel bir kız. Neyse akşam odalara çekildik. Ben ranzanın üstkatına çıktım. Tuğba da alttaydı. Uykuya hemen daldı. Bnde uyumaya çalıştım ama uykum kaçmıştı. Elimi az aşağıya indirdim ve benimkinin kalktığını farkettim , biraz oynamaya başladım. Aslında Tuğba nında etkisi vardı kalkmasında. Biraz zaman geçti ve ben boşalmaya karar verdim. Kısa süre sonra boşaldım rahatlamıştım. Sabah uyandık. Annemler temizlik malzemelerine takviye için yaklaşık 25 kilometre uzakta olan şehir merkezine gitmeye karar verdiler. Bizde Tuğba ile evdeydik. O tv izlemeye daldı. Bnde odaya geçtim. Tekrar otuzbir çekmeye başladım. Tuğba iyice tahrik etmişti beni. Üzerinde siyah askılı bir body , altında kısa kot şort vardı. Kendimden geçmiş boşalmaya çalıştığım sırada pat diye bir ses ve Tuğba içeri daldı. Elimyarakta o vaziyette ne yapacağımı bilemedim. Tuğba da birden panikledi sonra toparlandım. Özür diledim. Normal ve doğal şeyler dyerek karşıladı. Sonrasında oturup sohbet etmeye başladık. Ondan çok hoşlandığımı ve etkilediğimi söyledim. Yavaş yavaş sokulmaya başladım. İyice azmaya başlamıştık. Öpüşmeye başlayacaktık ki Tuğba annemler gelir dedi. Elinden tuttum. Tavan arasına çıktık. Tavan arasında bir cam vardı. Ufak bir yerdi zaten camın önüne geçtik. O camdan az ilerideki yol ve o yoldaki otobüs durağı gözüküyordu. İçimiz artık rahattı. Ok yaydan fırlamıştı. Önce tatlı bir öpüşmeyle başladık. Sonra soyunduk Tuğba benimkini ağzına aldı. İkimizde delirmiş gibiydik. Daha bakire bir kızdı. O açıdan arkadan yapmaya karar verdik. Taş gibi kalçaları vardı . Önümde eğidli. Önce sürtmeye ve sonrasında hızlıca girmeye başladım. Mükemmel birolaydı. Sonra sırt üstü yattı bacaklarını açtı amına sürtmeye başladım kızlık zarına zarar vermeden zevk vermeye başladım. Bir süre sonra deliler gibi boşaldı. Ki daha tatmin olmamıştı. Arkadan devam ettim. Bir süre sonra bende onun götüne boşaldım ikimizde daha doymuş değildik. Kısa süre sonra camdan otobüsü farkettik. Annemler gelmişti. Hızlıca toparlandık duraktan ev yürüme mesafesi 2-3 dk kadardı eşyalarıda hesaba katarsak 6-7 dk kadar sonra evde olacaklardı. Hızlıca kalktık. Bn şort ve tişörtümü giydim. Duşa girecek vakit kalmamıştı. Tuğba da aceleyle şortunu giydi. Siyah body sini üstüne giyip göğüslerine çeki düzen verdi. Şortun altına iç çamaşırını giymeyi unuttu. Ama fazla zaman yoktu. Hemen alt kata inip iç çamaşırını çantasına koydu. Salona geçti tv başına. Bende bahçeye çıkıp oyalanıyormuş havası verdim. Temizliğe devam ettik. İkimizde daha yıkanma fırsatı bulamamıştık. Akşamüstü işlere ara verdik. Önce ben duşa girdim. Arkadan Tuğba yıkandı. Annemlerde günün yorgunluğunu atmaya yan komşuya gitti. Akşam oluvermişti bile. Tuğba ile aynı odada kalacak olmaktan dolayı heyecan ve heves vardı. Akşam herkes tekrar odalarına çekildi. Bir saat kadar sonra annemlern uyumasını bekledik. Ki yorgunluktan erkenden sızıp kalmışlardı. Odamızın kapısını kilitledik. Ranzanın alt katına oturduk önce sohbet etmeye başladık. Sonra iyice yaklaştık. Öpüşmeye başladık. Biraz zaman sonra soyunmaya başladık. Çırılçıplak kalınca iyice zevke gelmiştik. Önce Tuğba yatağa uzandı. Bende yavaşça üzerine doğru geldim. Önce mükemmel göğüslerini öpmeye ardından göğüs uçlarını yalayarak iyice tahrik etmiştim. Nefes nefese kalmıştı. Sonra bacaklarını açtı. Aşağıya doğru kaydım. Amcığına dil atmaya başladım. Çıldıracak gibiydi. İnanılmaz tahrik olmuştu. Amcığı iyiden iyiye ıslanmaya başladı. Sonra ben yattım ve o benimkini ağzına aldı. Biraz sonra kucağıma oturdu. Ve sabahki gibi götüne girmeye başladım. Önce yavaş yavaş sürttmelerle başladım. Ardından iyice dayadım. Ellerimlede göğüslerini okşuyordum. İkimizdede zevk tavan yapmıştı. Artık daha fazla dayanamaz haldeydik. Sırtüstü yattı ve artık dayanamayacağını ve öndende girmemi istedi. Yavaş yavaş gidip geldim. Bir süre sonra hızlandık. İyice doruk yaptığımız bir sıra son hızla sonuna kadar dayadım. Birden ahh diye bir ses geldi ve boşaldı. Bende yarağımı çıkarıp onun üzerine boşaldım. Amından kan gelmeye başladı ama ikimzde pişman değildik. 2 Günümüz bu şekilde geçti. ki daha koskoca 13 günümüz vardı. Ama devamı sonra...

23 Ağustos 2014 Cumartesi

Baldız Baldan Çok Tatlıdır:)

Merhaba değerli seks hikayeleri okurları şimdi sizlere anlatacağım anıyı kimisi okuduktan sonra bana küfür edebilir, hani akrabandır o senin böyle bişey yapılırmı falan filan bir ton saçma sapan yorum yapan olabilir, eğer öyle yorumlar yapacaksanız baştan söyleyeyim hikayem sizler için değil, bazı hikayelerde görüyorum , baldızını siken oluyor, ablasını siken oluyor, gerçi bilmiyorum ne derece doğru ama adam anlatmış, işte baldızımız şöyle siktim , böyle siktim, ablamla şunları yaptım , böyle bir ilişkimiz oldu falan, ama bazen de denk geliyorum , adam hikayenin altına yorum yapmış vay işte sen şerefsizmisin, bunları neden yapıyosun falan, bence onu yazan kişi şerefsizdir, madem bu tür olaylar sana ters neden okuyorsun ben adam, benim anlatacağım olaylar tamamen gerçek ve baştan söyledim eleştiri için okuyacaklar lütfen hiç okumasın ve gitsin haber sitelerine falan takılsın, gazete başlıkları falan okusun, benim yazdıklarımı değil….. şimdi uyarımı yaptıktan sonra sizlere kısaca kendimi tanımak istiyorum, Ben su an 34 yasinda bir cocuk babasi esmer yakisikli kendine guvenen birisiyim.anlatacagim olay bundan 7 yil önce benim ile baldizim arasinda gecen bir olaydir. Bizim oturdugumuz semtte bir dukkanim vardi.Esimle baldizimida calistirdigim dukkan sayesinde tanidim.Esim Zeynep o zamanlar 17 yasinda baldizim hatice 19 yasindaydi.ikiside turbanliydi.zeynep o zamanlar zayif hatice ise zeynepe göre biraz daha kiloluydu.zeynep genelde sessiz hatice ise agzina geleni direkt soyleyen biraz patavatsiz biriydi.Genelde ikisi beraber alisverise gelirlerdi. her alisverise geldiklerinde gülüsür alisverislerini yapar sonra giderlerdi.özellikle dukkana geldiklerinde guzelce kaynatirlardi.ikiside firsata getirdiklerinde gözlerimin icine bakarlardi.ben baslarda bir anlam veremedim ama zamanla her gelislerinde biraz daha samimi olmaya basladik.ve birgün -sence hangimiz daha güzel? diye sordu. sorarken basinida öne egdi.anlasilan o an soruyu sorarken utandi.ben ise sasirmis ne diyecegimi bilemedim.acaba hangisini desem diye dusunerek bir zeynep birde haticeye baktim. -ikinizde guzelsiniz canim -onu bizde biliyoruz -biliyorsaniz niye soruyorsunuz? -orasini karistirma deyince icimden ikisinede iltifat yagdirmak geldi. -bence kadinlar cicektir.her cicegin kendisine göre bir guzelligi vede kokusu vardir.önemli olan bu cicekleri sulayabilmek dedim.hatice egmis oldugu basini kaldirarak gözlerimin icine bakti. -lafi uzatma soruya daha cevap alamadik. -tamam. o zaman kizmaca yok -ok. söz kizmayacagiz yada kendi adima kizmayacagim dedi hatice. zeynep ten hic ses cikmiyordu ama yuzunde hep bir kendine guvenin verdigi bir gulumseme vardi. -siki durun o zaman soyluyorum diyerek devam ettim.bence zeynep in insani kendine ceken bir guzeligi vede bir cazibesi var deyince zeynep in gulumsemesinin yerini gülmek aldi.zeynep, -ben kazandim diyerek beraber geldikleri dukkandan beraber cikip evlerine dogru gittiler. SonradaN ögrendim ki benim üzerime bahse girmisler ben hangisini secersem digeri aradan cekilecekmis.3 sene flirtten sonra zeynep ile evlendik.Hatice bizden bir sene önce evlenmisti.bizim evliligimiz hala devam ediyor ama hatice evliliginden 2 sene sonra anlasamamis esinden ayrilmak zorunda kalmisti.bosanmadan dolayi hatice ailesinin yanina tasinmisti.bizim evlilikten sonra tuttugumuz yeni evimiz hem dukkandan hemde zeynep in ailesinden biraz uzakti.baldizim hatice zaman icinde evliliginden yipranmasindan mi olacak epey kilo vermis dahada guzellesmisti.zeynepte dogumdan sonra eskiye nazaran biraz daha kiloluydu.() yani bugun simdi bana hangimiz guzeliz diye sorsalardi kesinlikle hatice derdim.hatice haftada en az iki kez bizim eve ugrar zeyneple saatlerce konusurlardi.bazen dedikoduya oyle dalarlardiki zamanin nasil gectiginin farkina varmazlardi. gec olunca hatice bizde kalmak zorunda kalirdi.Aslinda icimden bir duygu haticenin hep bizde kalmasini istiyordu,hatice konuskan oldugu kadar acik sozluydu.sohbetine sakalarina doyum olmuyordu. bizim evde kaldigi geceler esimle haticeyi dusunerek sevisirdim ve bu sevismelerimiz hele birde tatil gunune denk gelirse saatlerce sürerdi.esimin pestili cikana kadar esimi sikerdim.hele bir de bosalma aninda haticenin inlemeleri duymamasi icin bir sebep yoktu.onun odasi hemen bizim odaya bitisikti. hatice kapisini yada elbise dolabini acip kapattigi zaman sesi bize kadar gelirdi.sonunda esim pes ederdi.sikisecek takati kalmazdi.( ) Bir gün baldizimin bir dogum gununü bizim evde kutlamasini soyledim.kabul etti.dogum gunu geldi cattti. bende o günü yanimda calisan iscinin hasta olmasindan dolayi dukkana gitmek zorunda kaldim.aksam dukkani kapatip eve giderken aklima bir seytanlik geldi.dukkandan iki raki siseside aldim sonra carsiya giderek hatice icin bir kunye bir de kolye aldim. beraberinde eve götürdüm.eve gittigimde esimle baldizimdan baska kimse kalmamisti.cocukda zaten yatmisti.onlara raki getirdigimi söylemedim.rakilari once sakladim.haticeye kalan dogum günü pastasini hazirlamasini söyledim.banyo yaptiktan sonra onun icin bir suprizimin oldugunu soyledim.banyo yaptim.rahat olsun diye esofmanlarimi giydim.pustluk ya bu sefer esofmanlarin altina hic birsey giymedim.banyodan ciktim oturma odasina gittim. ikiside oturmus tv bakiyorlardi.haticeye donerek -iki tane süprizim var. bir iyi birde kötü süprizim var önce hangisini istersin dedim.hatice bes saniye bir dusunceden sonra -önce iyi süpriz olsun dedi.bende( ) - tamam. yalniz kimse odadan cikmayacak.hemen geliyorum deyince ikisininde gözleri faltasi gibi acildi.belliki ikiside sasirmisti.sakladigim rakilari mutfaga götürdüm. 6 tane bardak cikardim.3 tanesine raki 3 tanesinede su doldurdum ama hatice önce iyi süprizi istediginden dolayi kolye ve künyeyi vermeliydim. oturma odasina gittim. haticeye gözlerini kapatmasini ve ayaga kalkmasini söyledim.ayaga kalkti gözlerini kapatti.hatice nin yanina giderek bir elimle kolunu tuttum diger elimle paketten cikardigim künyeyi taktim.sira kolyeye gelmisti.haticenin arkasina gectim.kolyeyi boynuna takmaya calisirken benim ön tarafim haticenin kalcalarina temas etti.haticenin kalcalarina degmem bende heyecan yapmisti.kalcalari tas gibiydi.bir ara aletim tam haticenin kalcalarinin arasina gelmisti.hic bitmesin istiyordum.acaip guzelde kokuyordu.kolyeyi taktim.esim koltukta oturup bizi izliyordu.haticeye gözlerini acmasini söyledim.gözlerini acti.kolye ile künyeye baktiktan sonra bana dönerek iki kolunu boynuma doladi.bana sarildi.o bana sevincle sarilmisken ben ise onun vucudunun hatlarini hissetmeye calistim. Sarilma fasli bitti.mutfaga gittim.rakilari ve sulari bir tepsiye koyarak masaya kendim servis yaptim.ikiside sasirmisti.birbirlerine baktilar.tepsiyi masaya koydum.ikisinin bardaklarini ellerine verdim.yani hic itiraz hakki birakmadim,bir bardagi ben alip tokusturduktan sonra icmeye basladik.bir siseyi bitirdik. Esim ben gidiciyim herhalde diyerek yatak odasina dogru yoneldi.( ) yatak odasina gitti.bende pesinden gittim.elbiselerimizi cikardik.esimin hemen hemen hic hali yoktu.nedense baldizim evde oldugundan dolayi yine basima vurmustu. esimi sikmem lazimdi.yataga girdik.esimin yuzu kapiya dogru gelecek sekilde köpek poziyonuna getirdim.bacaklarini hafif actim.yaragimi tukurugumle islatip amina sürerek hem aminin islanmasini hemde yaragimin girmesini sagladim.yaragim esimin aminin icine sokup gidip gelmeye basladim.esimi sikerken keske su an hatice olsaydi diye dusundum.esimde zevke gelmeye baslamisti,inlemesi yukselmeye baslamisti.haticenin duymamasi olanaksizdi.yaragim icindeyken sert darbeler indirmeye basladim.esimin bosalmasi an meselesi diye dusunurken esim hafif bir ciglik atarak bosalmaya basladi .bende esimle beraber bosaldim.esim rahatlamis bir sekilde aynen o sekilde yigilip kaldi.ben esofmanlarimi giyerken bir ara gözüm kapi deligine takildi.isiklar acik olmasina ragmen kapi deligi karanlikti.o an icimden hatice bizi izliyor olmasin diye dusundum.caktirmadan, esofmanimi cikariyor numarasi yaparak kapiya yonelip kapiyi actim. hatice kapinin onunde dizleri yarim kirik oturuyordu. gözlerimin icine bakarak acinasi sekilde bir elini agzina götürüp sus isareti yapti.bende o an saskiliktan ne yapacagimi bilemedim.El isareti yaparak oturma odasina gitmesini soyledim.Ben yatak odasina girdim.esime seslendim.cevap vermedi.belliki derin uykudaydi. Oturma odasina gittim.kimse yoktu.anlasilan hatice bana karsi mahcup olmus utanmis kesin yatak odasina gitmis diye dusunurken banyonun kapisinin sesi geldi.ayak sesleri gittikce yaklasiyordu.hatice oturma odasinin kapisinda belirdi.beni gördü. öylece kapi araliginda ayakta donakaldi.ben önce bir bastan asagi süzdüm sonra bakislarimi gözlerine yönelttim.göz göze geldik.bakislarinda pismanlik vardi.bende uzulmustum ama olan olmustu.gözlerinin icine bakarak, -korkma hic kimseye bir sey söylemem.sadece aramizda kalacak.zeynepin bile haberi olmayacak.aslinda anliyorum seni uzun suredir yalnizsin. daha ben gerisini söylemeden gerisini hatice tamamladi. -ya hic sorma.bazen yalnizlik zor veriyor.aslinda su benim degil sizindir diye söylendi.bende -niye bizim olsunki -nasil olmasin.zeynepin inlemeleri kulagima geldikce cildirdim dayanadim gelip izledim. -bak istersen bir gun sizin eve gelirim daha rahat konusuruz dedim.hatice -sagol anlayisin icin tsk ederim.yani seni bir gun cagirsam gelirmisin diye sordu. -tabiki neden olmasin. -o zaman bir gun gorusuruz. ok. merak etme dedim.kalktim yatak odasina esimin yanina gittim.haticeyi dusunerek yattim. Tahminen aradan uc ay falan gecmisti.ben dukkandayken telefon caldi.hatice ariyordu.hatice bugulu bir ses tonuyla -alo -nasilsin eniste -sagol sen nasilsin hatice -iyidir sagol -eniste zamanin varmi bugun? -senin icin her zaman var -bir saat sonra bizim eve gelebilirmisin? -tabiki gelebilirim.yalniz uc saat sonra dukkani kapatmam lazim. -hele bir gel yalnizim annem ler iki gunlugune teyzemlere gittiler bugun deyince bir pustluk düsündügünü anladim. -emrin basim ustune diyerek telefonu kapattim. kapiyi caldim.hatice kapiyi acti.ustunde rahat diyebilecegimiz elbise vardi.oturma odasina gectik.hal hatir sorduktan sonra olan olayi zeynep e anlatip anlatmadigmi sordu.bende -hayir anlatmadim.deyince sanirim bundan cesaretle gülümseyerek -aslinda sizde kaldigim cogu gece seninle zeynepin sevismelerini izledim.allah var zeynepin halindan iyi geliyorsun. -nasil yani anlamadim. -anlayacagin benim o pezevenkeski kocasini kastederek senin gibi beni sikseydi onun kölesi olurdum -niye sikemiyormuydu? -yokya daha seyi seyime kavusmadan pat diye bosaliyordu.sonra sirtini dönerek yatiyordu.cogu geceler kendi elimle kendi isimi gördüm. -hadi ya bak simdi gercekten uzuldum -hele senin aleti gördükten sonra aklim basimdan gitti.anlatsana hepsini nasil sokuyorsun -nasil soktugumu izledinya -tam görünmüyordu.dedi.ikimizde ufak bir kahkaha attik -gercekten o kadar merak ediyormusun? -evet hemde kendimi sana verebilecek kadar deyince duraksadim.bir sey diyemedim.saskinligimi anlamis olacakki ayaga kalkti.üzerinde ne varsa hepsini cikardi.karsimda yüzü bana dönük cirilciplak durdu.etrafini yavasca döndü.vucudunun her yerini göstermek istiyordu.Hatice dönerken vucudunun hic bir ayrintini kacirmamaya calisiyor ama beli etmemeye calisirken kendi kendime”ULAN OGLUM HAYALINI KURDUGUN KADIN KARSINDA HEMDE CIRILCIPLAK NE DURUYORSUN”icimde söylendim.Hatice yüzü tekrar bana dönük oldugunda durdu. ( ) -simdi inandinmi.beni zeynep i siktigin gibi sikmeni istiyorum.sonucta kizkardesim, yabanci degil o, ha zeynepe sokmussun ha bana sokmussun dedi.bende -tamam.nasil istersen ama yaptigimiz yanlis birsey gunahi senin boynuna dedim. -ok.gunahin boynuma yaragin amima tekrar güldük Ayaga kalktim.gömlegimi ile pantolunu cikardim.atleti cikariken bir elimi tuttu kendi odasina dogru giderken atletide cikardim.odaya gittik.uzerimde bir tek kulot kalmisti.hatice cirilciplakti.benim sirtim yataga hatice ise kapiya dönük sekilde ayakta öpüsmeye basladik.hatice benden atesliydi.hatice ile öpüsürken vucudumuzun ön tarafi birbirine tam temas ediyordu.hatice olan atesini bastirmak icin iki elini benim kulotun altina kalcalarimin üzerine dogru götürerek kendine dogru baski yapiyordu.ayni sekilde bende iki elimle kalcarini bastiriyor dilimle de agzini sikiyordum.dilimi agzina sokarken hatice dudaklariyla dilimi emiyordu.bir elimi kalcasini uzerinden kaldirdim.amina dogru göturecegimi anlamis olacakki bacaklarini biraz geriye dogru cekti.orta parmagimi aminin uzerinde degdirdim.ami sulanmisti.parmagimi degdirir degdirmez haticeyi titreme aldi.bosaldigini anladim. yatagin kenarina oturdum.hatice onumde diz cöktü.külotumu kendi elleriyle cikartti.hatice benim aleti sizde haticenin yuz halini görmeliydiniz.aletim kafesten cikan vahsi bir hayvan gibi dimdikti. -bu ne lan.at yaragi bu dedi. -oylemi bak bu at yaragi seni nasil bagirtacak.bir daha bir daha isteyecek, benim kölem olacaksin dedim. -hadi senin kölenim sik benim agzimi her yerimi sik deyince önumde zaten diz cökmüs olan haticenin basini tuttum. agzini yaragimin uzerine getirdim.haticenin nefes alisverisini yaragimla hissediyordum.haticenin dudaklarini yaragimin basinin tam uzerine getirdim.yaragimin kafasi haticenin iki dudagi arasindaydi.birden yaragimi haticenin yani baldizimin agzina kökledim.ancak yarisini alabildi.basini kaldirmamasi icin ustten iki elimi basinin ustune bastirdim.agzini sikmeye basladim.haticede az orospu degildi.yaragimi tam alabilmek icin agzini sonuna kadar aciyordu.malum at yaragi hepsi girmiyordu.bende girmesi icin hem elllerimle basinin ustune yaragimla da agzinin icine baski yapiyordum.zevke geldikce gittikce dahada kalinlasiyor hatice nin agzindan salyalar baldirlarimdan yere damliyordu. arada bir yaragim agzindayken yuzunu yukariya kaldiriyor bas parmak ile isaret parmagim ile burnunun üstünden baski yaparak burun deliklerini kapatiyor tam nefes almasini zorlastiriyordum.nefes almasi zorlastigi anda hatice dizlerime vuruyor bende yaragimi agzinin icinden geriye cekiyordum.gittikce daha sertlesmeye basladim.bir sure oyle devam ettikten sonra yaragimi agzinin icinden cikardim. saclarindan tutup yukariya dogru cektim.ayaga kalmasini sagladim.sirti bana gelecek sekilde iki bacagini acarak ami tam yaragimin uzerine gelecek sekilde pozisyon aldi.ben ellerimi iki omzunun uzerine koydum. maksadim ben onu sikerken kalkmasini engellemekti.ellerimi yukaridan omuzlarina bastirdim.omzunA baski yaparken onun hic beklemeyecegi bir anda alttan amina oyle bir giris yaptimki “OY ANAMMMMMM” diye ciglik atmak zorunda kaldi.o sert icine giristen sonra bir kac saniye hic hareket etmeden -BANA AT DERSIN HA OROSPU at yaragi yede aklin basina gelsin.seni öyle bir sikecegim ki ömrün boyunca hep beni hatirlayacaksin dedim. boynunu opmeye basladim.yaragim icindeyken bosaldi.onun bosaldigini gorunce kulaklarini emmeye basladim.kulaklarini emerken alttan baldizim haticeye yaragimi sokuyor cikariyordum.alltan sokarken bir elimi saclarina götürüp cekmeye basladim.hatice disi at olmus bende beygir olmustum.hic durmadan ayni poziyonda tekrar baldizimi bosalltiktan sonra yaragimi icinden cikarmadan haticeyle beraber döndük. Haticenin kalcalarindan yukarisi yatagin üzerine asagisi ise yatagin kenarindan yere dogru geldi.bende baldizimin arkasindaydim.tam at pozisyonumuzu aldiktan sonra sikmeye devam ettim.elimde olan saclarini birakmamistim.göt deliginin damarlari atiyordu.yaragimi aminin icinden tam disariya cikariyor bir saniye aminin deliginin kapamasini bekliyor tam kapanirken sulanan aminin icine sokuyordum.( ) yaragim baldizimin sulanan aminin icine girerken hem amindan hemde haticeden sesler cikiyordu.yaragim her amina girisinde hatice “OY ANAM OYYY,OHHHHHHHHH,Sik BENI ,BUNDAN SONRA SENIN IKI KARIN VAR ;ÖL DE ÖLEYIM” diyordu.Baldizim hatice ciglik attikca ben sertlesiyordum.bu seferki bosalmasi doruk noktasina ulasmisti.hatice bosaldiktan sonra bir sigara icmek icin kalkti.sigara almaya giderken ona yag getirmesini soyledim.neden diye sorunca bende sen getir görürsün dedim.oturma odasindan sigarasini aldi mutfaga dogru gidip yagi aldi getirdi. hatice bacaklari ayrik bir sekilde yuz ustu yatagin uzerine uzandi.bende bacaklarinin arasina dizlerimi kirarak oturdum.getirdigi yagi aldim önce parmaklarima surdum.ortanca parmagimi göt deliginin üzerine götürdüm.tam deligin üzerinde alcak bir basincla parmagimin girmesi icin bastirarak daireler cizdim.hatice basini saga yatirmis gözlerini kapatmis parmaklarimi iliklerine kadar hissetmeye calisiyordu.parmagimin ucu deligin icine kaydi. götünün icinden kayip icine girdigi zaman göt sikmeyenler icin söylüyorum sanki bir siniri asiyorsun iste o siniri astigin zaman insanin icinde bir sevinc bir mutluluk olusuyor.iste bendede aynisi olustu.bir parmaktan sonra ikincisinide sokup götünü yaragim icin hazirladim. bacakalrinin arasindan kalkarak uzerine aramizda bosluk kalacak sekilde uzandim. hatice yaragimi tuttu .kendi eliyle yaragimi tam göt deliginin uzerine götürdü.yaragim haticenin ellerinin arasindayken ben götüne sokmak icin yaragimi ilerieye dogru itmeye basladimyaragim haticenin ellerinin arasinin arasindan kayarak göt deligine girmeye basladi.tam ucu girdigi ana hatice yine ciglik atti.zaten haticenin ciglik atmasiyla benim yaragimi icine köklemem bir oldu.yarisina kadar girmisti.hafiften gidip gemeye basladim.hatice ise hareketsiz bir sekilde duruyordu.() anlasilan tatli bir aci hissediyordu.yaragimi her götüne sokup cikarsimda biraz daha icine giriyordu.ben ise hepsinin girmesini istiyordum.yaragimi götünde cikardimgöt deligine tükürdüm.yagi alarak yaragima sürdüm.yaragimi göt deliginin üstüne getirerek sokmaya basladim.yaragim bu seferkayakta kayar gibi direkt götünün icine girdi.göt damarlarini hisediyordum.yaragim götünün icindeyken gidip geliyordum.hatice ohhhhh ohhhhhhhhhh ohhhhh demekten baska birsey yapmiyordu.ben ise yavas yavas bosalma animin yaklastigini hisediyordum.bu his bende daha sertlesme duygusu olusturdu.daha sert sikmeye basladim ve ölye bir noktaya geldimki yaragim haticenin götünün icindeyken bosaldim. . baldizim gercekten hala benim ikinci karim gibi zaman buldukca hala deliler gibi sevisiyoruz.aslinda su anda haylimdeki fantazilerden birisi bir gün abla kizkardesi beraber sikmektir.

Şakaydı Ciddileşti

Merhabalar değerli seks hikayeleri okurları .Ablamla küçükken şakalaşırdık. bunlardan biride onunla güreşirdik. genelde ben onun üstüne çıkardım ama yaşım küçüktü aklımdan hiç bir şey geçmiyordu. zaten o yıllarda sikimde kalmıyordu. seneler sonra konuşurken eski nasıl güreştiğimizi anlattı.sonra hadi yine güreşelim dedi.bende olur dedim.tabi artık byümüştüm bunu hemen yatırdım yere yüz üstü üstüne çıktım.üstüne çıkınca sikim kazık gibi oldu.bacaklarına değiyordu sikim.ablam geniş bir etek giymişti.evir çeviriyordum ablamı bu aradada eteğini sıyırmaya çalışıyordum.sonunda eteği sıyrılınca yüzüstü yatırıp üstüne çıktım.külodu gözüküyordu götüne bastırdım.kazık gibi sikimi hissetti önce duraksadı kalkmak istedi sonrada bıraktı kendini.üstündeki tişörtünüde sıyırdım memelerine kadar.eşofmanımdan sikimi çıkartıp götüne bastırdım.hiç kıpırdamamaya başladı altımda.külodun hafifçe indirdim.sikimi götünün arasına soktum.bu arada memelerini okşamaya başladım.külodunu ve eteğini çıkarttım.dolgun götünü öpüp okşadım epeyce. tişiörtünü ve sütyenini kendisi çıkarttı bembeyaz ve balık etli vücudu vardı.bende soyundum.onu yerden kaldırdım kucaklayıp yatağına götürdüm.yatakta domalttım.arkasına geçtim ve götten sikmeye başladım.girip çıkarken eliyle sikimi tutup çıkardı götünden.sırt üstü uzandı sikimi amına yaklaştırdı burdan yap dedi.bekaretin bozulmasın dedim.kaç yıldır bakire değilim diyince amından sikmeye başladım.5 posta gittim o gün.evde yanlız kaldıkçada sikiyorum ablamı.